Wednesday 21 August 2013

ADUN HASUT GENGSTER BENCI POLIS, BUAT LAPORAN POLIS SELEPAS TERIMA 'BUNGKUSAN KACANG'...!!!


RSN-Rayer
Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Delima R.S.N Rayer terkejut apabila beliau mendapati beg plastik yang mengandungi lima butir peluru berada di dalam kawasan rumahnya. Anak saudara beliau yang berusia 10 tahun yang menemui beg plastik berkenaan kira-kira pukul 7.50 pagi Rabu di rumahnya di Taman Pulau di sini.

Beliau kemudiannya telah membuat satu laporan polis berkenaan satu ugutan yang dibuat melalui sistem pesanan ringkas (sms) yang dihantar ke nombor telefon bimbitnya awal pagi ini. Sms yang berbuny i:

“”Dae punde u sokong 04 , 36 sudah mati 7 org ini gobi sama muna nondi sudah tembak last dia bikin sy punye abg cikgu halim itu 7 mati u buat tak tau. U tak da sokong. sekarang kita hantar u punya rumah kacang nanti kita hantar ini kacang dikat u punya badan kalau u sokong 04 tak da sokong kita pundek u berani buat rpt pundek kita tengok nanti.”
Polis sedang membuat penyiasatan terhadap laporan berkenaan walaupun sebelum ini Rayerslah yang diakatakan telah mendorong keluaga suspek penjenayah geng kongsi gelap membuat laporan polis terhadap tindakan polis menembak mati anggota keluarga mereka dalam satu serbuan ke atas sebuah rumah di Pulau Pinang. TT

No comments: