Thursday 25 April 2013

PRU13 : MACAI PR ANGGAP BOM MELETUP DI CERAMAH BN HANYA SANDIWARA....!!!


Alah, luka sikit saja... itu pun nak kecoh...

Kalau betul-betul letak bom, takkanlah takda sesiapa pun mati?

Bodoh tahap mega ler orang yang meletakkan bom di dalam sampah...

Itu adalah antara kata-kata yang dituturkan oleh para pecacai, sama ada kata-kata tersebut berbentuk penulisan, mahupun lisan. Mereka merujuk kepada apa yang berlaku di Nibong Tebal. Bagi mereka, ianya tidak ubah seperti satu lagi sandiwara.

Atau mereka cuba menggambarkannya sebagai satu lagi sandiwara sepertimana yang mereka lakukan dalam kes serangan lanun Sulu di Lahad Datu!

Keganasan nampaknya semakin menjadi-jadi dalam PRU13 ini. Sudah ada yang mati angkara kempen pilihanraya. Yang lebam, bengkak-bengkil dan patah tergeliat, jangan lagi dikirakan.

Seperti yang didedahkan sebelum ini, Pakatan Rakyat terutama sekali PKR sangat terdesak untuk menang. Memandangkan bersaing cara sihat dan mengikut undang-undang, Pakatan Rakyat tidak mungkin akan menang dan berjaya menguasai Putrajaya, senyap-senyap Pakatan Rakyat memilih untuk melakukan keganasan, pergaduhan, bahkan pembunuhan seperti yang berlaku di Gua Musang.

Mungkin menyedari, tembelang mereka sudah terdedah, para pecacai Pakatan Rakyat telah dikerahkan agar memperkecil-kecilkan insiden pergaduhan, pergaduhan dan pembunuhan dengan menjadikannya sebagai satu sandiwara. Sebarang kecederaan mahupun kematian atau kerosakan akibat perbuatan paa penyokong Pakatan Rakyat, akan disenyapkan, bahkan akan diputar belitkan sehingga kelihatan seperti perbuatan UMNO.

Dek kerana itulah, kita boleh melihat para pecacai Pakatan Rakyat memperlekeh-lekehkan insiden yang berlaku. Sebabnya amat mudah, mereka sedang mencuba agar kejahatan Pakatan Rakyat tidak akan dipersalahkan, sepertimana yang berlaku di Lahad Datu apabila mereka berusaha sedaya upaya berbohong bagi pihak Anwar Ibrahim, Tian Chua, Sivarasa Rasiah dan Azmin Ali.crdt assu.


TOLAK PR PENIPU RAKYAT,YAKINI BN.


No comments: