Wednesday 21 August 2013

MELETOP !!! DANIA DANISHA TEMPELAK HALIM OTHMAN....!!!

Post image for EKSLUSIF! DANIA DANISHA MENGAMUK HALIM OTHMAN NAFI PERHUBUNGAN

Nampaknya, kenyataan yang Halim Othman keluarkan bahawa gadis yang didalam gambar yang tersebar di internet baru-baru ini hanyalah peminatnya. Dan rentetan dari pengakuan Halim Othman itu, puan empunya diri tampil mencerahkan keadaan disamping membersihkan namanya.


Ye la, mesti orang akan kutuk-kutuk dan kata perempuan nie saje je perasan nak populariti murahan.... kan...kan...

Terkini melalui akaun Facebook peribadinya, Dania telah memuat naik status yang mendakwa dirinya bukanlah sekadar peminat personaliti yang juga deejay radio tersebut melalui sumber beautifulnara.

halim

Menurut Dania, perkenalan mereka dimulakan oleh Halim sendiri. Dakwaannya juga, mereka telah keluar bersama selama beberapa belas kali ke tempat-tempat yang berasingan, malah Halim menyatakan sanggup menunggu untuk berkahwin dengan Dania, namun ditolak oleh Dania atas faktor umur Halim yang menurut wanita itu, hampir sebaya dengan ibu bapanya.
Kenyataan Halim Othman tentang Dania Danisha sememangnya ‘tajam menikam’ dan memperlihatkan seolah-olah wanita itu seorang peminat yang ‘syok sendiri’. Namun kenyataan balas Dania nampaknya bercanggah dengan versi Halim. Harap-harap perkara ini akan dapat diselesaikan dengan baik oleh kedua-dua pihak.  <  Beautifulnara  >

'Macam tu la artis sial kalau nak lepas diri babi !'....... Hambek kau, Halim Othman...!!!!

No comments: