Saturday 2 November 2013

( VIDEO ) : MOHD AZAM PROKSI MUSUH USTAZ AZIZAN DI SG. LIMAU #PRKSgLimau



PRK N20 Dun Sg Limau ini rupanya sudah menjadi satu gerakan licik bagi menyingkirkan pengaruh dan para pengikut setia arwah bekas MB Kedah, ustaz Azizan.

Bukan lagi rahsia yang calon Pas, Mohd Azam yang merupakan anak saudara kepada Phahrolrazi yang merupakan musuh arwah Azizan. 

Difahamkan Phahrolrazi ini merupakan sebahagian daripada kumpulan Anwarinas yang giat melakukan gerakan untuk menggulingkan MB Kedah penggal lepas iaitu arwah Azizan.



Ketika hidup, si Phahrol gagal dalam misinya kini usaha tersebut diteruskan dengab melangsaikan hutang terhadap para penyokong arwah. Antara langkah yang diambil beliau adalah dengan menaikkan nama anak buahnya Azam sebagi calon dan sekali gus memadamkan pengaruh dan orang suruhan arwah. sumber

Itulah yang dirisaukan oleh Arwah Ustaz Fadzil Noor satu masa dahulu, PAS bukan untuk ORANG YANG BURU DUNIA. Ianya terkandung dalam kenyataan beliau seperti di bawah.


*Islam dalam PAS hanya tinggal nama bila pemimpin PAS sanggup menjatuhkan satu sama lain demi kuasa dan mengejar duniawi.

No comments: