Saturday 7 September 2013

( FOTO ) : ADEGAN SEKS DALAM TEKSI KETIKA TRAFIC JEM.....


Beberapa foto aksi seks pasangan di dalam sebua teksi yang sedang bergerak di Shanghai, China tersebar di internet.  Menurut saksi, insiden tersebut berlaku pada waktu pagi, 1 September, minggu lepas.

Foto berkenaan menyaksikan sepasang pasangan muda dalam keadaan separuh bogel sedang melakukan seks di tempat duduk belakang teksi berkenaan.  Ianya amat jelas dan boleh dilihat oleh pemandu-pemandu kenderaan yang lain.


Wanita berkenaan dilihat duduk di atas riba lelaki berkenaan dan mencium pasangannya dengan agresif.  Saksi juga mendakwa tubuh wanita berkenaan dalam keadaan bergerak naik dan turun.


'Pada awalnya saya fikir mereka sedang bergurau, jadi saya fikirkan tak perlu untuk saya mengambil gambar.  Tetapi, selang beberapa saat, keadan menjadi semakin 'panas''.....



'Wajah pemandu teksi itu pucat seperti nampak hantu.  Saya dapat bayangkan jika saya berada di lori sebelah teksi tersebut, pastinya dapat merakam aksi mereka dengan lebih jelas', kata saksi berkenaan....

No comments: