Saturday 26 January 2013

SIAL..!!! TUA HARAMJADAH DAP SALAHKAN MENTERI UMNO/BN KEMATIAN WILLIAM YAU..!!!


Pencetus Tragedi 13 Mei 1969 yang sehingga ke hari ini tidak didakwa, dihukum dan DIBUNUH, Lim Kit Siang Haramjadah, sekali lagi menunjukkan daya fikir dan kebencian keterlaluannya kepada UMNO, sekali lagi mempamerkan kehodohan perangai chauvinist dan sosialis komunismenya!

Dalam TWITTERnya, Kit Siang Haramjadah menyalahkan Menteri UMNO-BN kerana kematian kanak-kanak berusia 6 tahun, William Yau yang dilaporkan hilang ketika ibu bapanya sedang membeli-belah di sebuah kedai elektronik di Putra Heights pada 16 Januari lalu. 

Kanak-kanak itu dikatakan keluar dari kereta untuk mencari ibu bapanya. 

Penemuan mayat William Yau di Sungai Kelang atau lebih tepat lagi di Kampung Sireh, Kelang, telah mendedahkan bahawa kanak-kanak tersebut besar kemungkinan telah berjalan kaki sejauh 3 kilometer sebelum terjatuh ke dalam longkang dan dihanyutkan arus ke Sungai Kelang dan mati lemas. (BACA DI SINI)

Si tua haramjadah bernama Lim Kit Siang cuba mengambil kesempatan dengan mempolitikkan kematian kanak-kanak berusia 6 tahun itu. Dia cuba membayangkan pentadbiran UMNO-BN telah menyebabkan kanak-kanak tersebut terbunuh. 




Alangkah memalukan buat seorang pemimpin politik yang sudah tua seperti Lim Kit Siang Haramjadah. yang pernah menjadi mencipta pelbagai cerita buruk dan bohong tentang Kerajaan Perikatan, PDRM dan Askar Melayu Diraja dalam risalah-risalah DAP pada tahun 1969, kini menggunakan kaedah yang sama demi mendapatkan undi. 

Sekali lagi, Kit Siang cuba melaga-lagakan orang Melayu dengan Cina walaupun kematian William Yau itu adalah kerana pengabaian oleh kedua-dua ibu bapanya.

Anehnya, apabila membabitkan anak Melayu atau Bumiputera yang lain, Kit Siang tidak menjerit sebegitu rupa, kecuali kalau dia melihat ada NILAI-NILAI POLITIK yang boleh dipergunakan. 

Seharusnya Kit Siang ini dicincang dan dagingnya diberi makan buaya di Taman Buaya Ayer Keroh, Melaka!!!

Dah tua tapi masih baghal nak mampus. Kalau di Republik Rakyat China, sudah lama Lim Guan Eng dan keluarganya terpaksa membeli peluru untuk diberikan pasukan penembak maut kerajaan. Mujurlah dia di Malaysia...

3 comments:

Anonymous said...

situa ni ugama apa, kristian ke atau apa, ugama dia ada ajar ke salah kan orang kalau kena bala, kenapa bodoh sangat org macam ni, lu punya law degree tu ajar lu tuduh umno/bn ke kalau tatak bukti, malu lah,,, otak taluh kaki ke.

Anonymous said...

hello old tokong.... u re the one who should be held accountable. u and yr racist party have made msian chn stay away from the rest of other msians. u re the old pig and should be slaughtered and serve for dinner to another pig son new tokong mother fucker lim guen seng babi hutan !!!

Angin Laut China Selatan said...

Mmg kurang ajar.... dan patut diajar.... ini semua kerana melayu anwar dan melayu pas yang terlalu bagi muka... belum memerintah dah nak tunjuk taring....