Tuesday 9 October 2012

DAP DAH TAK GUNAKAN ANJING, TUKAR KERA PULAK?!!!!



Kalau korang nak tengok akan kebodohan haprak pakatan Pulau Pinang,nah ini kes paling menarik . Guan Eng memang cukup sakit hati apabila isu skandal 10billion seleweng tanah Bayan Mutiara dan tanah Jalan Taman Manggis.


Kes membabitkan tanah dan menghalau penduduk kampung Genting juga amat memeranjatkan seluruh rakyat Pulau Pinang betapa banjingan dan brengsetnya ketua menteri paling celaka dalam sejarah regim DAP.Penduduk Kampung Genting dipaksa untuk menjual tanah tersebut dengan harga RM8 sekaki!!! BUKAN HARGA PASARAN!!!!

TANAH YANG DIBELI OLEH PEMIMPIN UMNO INI DIBELI DENGAN HARGA PASARAN DAN DIJUAL ATAS KEHENDAK PEMILIK TANAH. RM22 sekaki dan pemilik tanah tak ada yang merungut langsung ! 

TANAH DIBELI PADA 4 Oktober 2010 ! FAKTA NI PENCACAI  KENAPA FAHAM BUKANNYA DIBELI JANUARI 2012 DAN KONONNYA DIJUAL 4 BULAN KEMUDIAN...DAH JADI FITNAH BEB! : baca sini 

Bodohnya melayu haprak pakatan,kononnya mereka berjaya mendedahkan satu kes besar seolah 2 pemimpin Umno menjual tanah membuat duit segera.Sedangkan apa yang mereka tidak beritahu kepada rakyat bahawa projek membina rumah dan pembangunan syarikat bumiputra kesemuanya dihalang.Ini termasuklah daripada JKP dan juga Perda.

Kesemua ini Malik Itik dan Dr Mansor sendiri akui bahawa projek membina rumah untuk rakyat dan kos rendah daripada syarikat yang membabitkan pemimpin Umno kesemuanya disenarai hitam walaupun mempunyai kepentingan rakyat.

Haprak Daily portal lidah bercabang PAS main isu kononnya ketua cawangan Umno mengamuk sebab kes isu tanah ni ...agak agak la kalau nak menipu..

LID KERA DIBAYAR UNTUK BAKAR BAJU UMNO?


Marah nyamuk bakar kelambu itulah perumpamaan yang bolek MKP katakan pada penipu yang mendakwa dirinya Ketua Cawangan UMNO Cawangan Batu 5 Permatang Tengah Parlimen Permatang Pauh...Talib nie klu kat Permatang Pauh nama gelaran yang selalu orang panggil LID KERA nama gelaran pun dah macam kera haaaa .....Sesudah la Talib dok menipu orang mengatakan hang masih lagi memegang jawatan sebagai Ketua Cawangan...Kalau nak mohong kat orang luar dari Pulau Pinang waima Permatang Pauh mungkin depa boleh Pecaya.....Tapi orang kat Permatang Pauh nie kenal siapa yang menjadi dalang Di Permatang Pauh selama ini.......

Kalah didalam pemilihan Ketua Cawangan pada tahun 2008 tapi masih menipu ke?Jika sebelum 2008 Talib nie memang Ketua Cawangan...Kenapa Talib nie ditolak oleh ahli sendiri didalam cawangan?Jawapannya adalah kerana sikap beliau sendiri yang suka berpoya-poya dan berjudi.....Nak kata teguk air kencing setan boleh dikatakan setiap malam la......Talib Permatang Pauh bukanya besar sangat cerita didalam kelambu pun boleh keluar jika pemimpin mempunyai tabiat buruk serta mempergunakkan jawatan untuk memerah pemimpin serta peniaga yang berpayung padanya.......Selanjutnya klik MKP

No comments: