Sunday, 7 June 2015

( VIDOE ) - MAKAN MAYAT UNTUK KEKUATAN ABADI !!!


CUTI hujung minggu macam ni, admin nak keluar dari topik politik jap. Walaupun selalu jugak hilang tumpuan dari topik politik tetapi hari ini admin ingin paparkan sebuah realiti kehidupan yang sangat di luar batasan kemanusiaan.  
Bukan berlaku di tanahair tercinta.... tetapi cukup untuk dijadikan tauladan oleh kita semua sebagai makhluk paling sempurna yang dijadikan oleh Allah SWT dilengkapi dengan akal dan fikiran yang membezakan kita dari makhluk ciptaanNya yang lain.......



Sebuah mazhab Hindu Aghori di India mempunyai ritual yang sangat mengerikan bahkan boleh dikatakan sebagai ritual biadab. Mazhab ini mempunyai ritual makan mayat manusia yang dibuang di sungai Gangga, perlu di ketahui Sungai Gangga adalah merupakan tempat untuk membuang Mayat untuk orang-orang miskin di India yang tidak mampu melakukan ritual pembakaran mayat kerana biayanya mahal. Mayat tersebut di ambil oleh mazhab Aghori kemudian di makan mentah-mentah oleh ahli Sekte tersebut. Mereka meyakini memakan mayat akan memberikan keabadian bagi mereka dan akan memberikan kekuatan ghaib.

Ketika melakukakan ritual ini mereka menaburkan abu pembakaran mayat ke tubuh mereka, ahli-ahli Kumpulan ini juga mempunyai kebiasaan mengenakan kalung dari tulang-tulang manusia. Menurut beberapa maklumat dari sumber yang di perolehi, Sekte ini selain makan bangkai manusia juga memakan kotoran dan minum air kencing bahkan melakukan hubungan sexsual dengan binatang

Dalam video ini anda akan melihat bagaimana salah seorang anggota Sekte Aghori melakukan ritual ini, jasad kaku tersebut dimakan mentah-mentah setelah sebelumnya mereka melakukan ritual tertentu.

Video ini tentu sangat mengerikan dan tidak sesuai bagi orang-orang yang sensitif. Video LIHAT DI SINI

Post a Comment