Thursday 13 March 2014

AHLI PARLIMEN (PKR) LUMUT BODOH TAHAP GABAN ???!!!


Kebodohan jelas terpancar dari diri Ahli Parlimen Lumut (PKR), Mohamad Imran Abd Hamid apabila mendesak Perdana Menteri Malaysia, YAB Dato' Seri Najib Razak memberi penjelasan apa yang berlaku dalam tragedi pesawat MH370 yang gagal di kesan.

Mohamad Imran Abd Hamid (PKR-Lumut) mahu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak datang ke dewan esok bagi memberi penjelasan tentang apa sebenarnya yang berlaku di sebalik kejadian itu.

"Selepas lima hari, apa yang berlaku..kemungkinan kapal terbang itu berada di dasar laut. Beri penjelasan, kalau boleh perdana menteri dan Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein datang ke dewan esok," katanya ketika membahaskan usul menjunjung kasih titah Diraja di sini Rabu.

Macam mana Perdana Menteri Malaysia hendak memberi penjelasan apa yang berlaku..Dalam hal pesawat MH370 yang masih hilang, kesemua pihak termasuk negara yang membantu Malaysia mengesan pesawat terbabit masih buntu untuk menentukan pesawat terbabit terhempat di laut, terhempas di darat atau telah di tawan pihak yang tidak bertanggungjawab.

Inilah tahap mentaliti pemimpin Pakatan Haram yang orang kata "Bodoh tak boleh di ajar, Cerdik tak boleh mengajar" .....


Apa respon anda ?  Fikir-fikirkan lah...... 

No comments: