Tuesday 20 August 2013

ORANG UTAN DIJADIKAN PELACUR PEMUAS NAFSU JANTAN SIAL DI KALIMANTAN...!!!


SEDIH.... MARAH... KECEWA.... GERAM... MELUAT..... BENCI SEBENCI-BENCINYA!!! 

Dengan... Kekejaman manusia terhadap binatang semakin menjadi jadi. Sedih sekali membaca berita tentang haiwan Sumatera yang hampir pupus kerana diburu, kini ada satu berita lagi yang membuat marah sekaligus sukar dipercayai. Di Kalimantan, seekor Orangutan betina dijadikan pelacur di rumah pelacuran...!!! 

Pony, seekor Orangutan dengan jantina betina ini menjadi objek pemuas seksual di pertempatan di Kerengpangi. Yang membuatkan admin benci sangat adalah, yang berkaitan seksual dengan Pony adalah manusia. Manusia lelaki ni rupanya tidak hanya mencari kenikmatan manusia sebagai pemuas nafsu binatang gampang mereka tetapi juga binatang....!!!

Pony diajari bertingkah laku seperti manusia, bahkan seluruh bulunya dicukur dan tubuhnya diikat di katil. Akibatnya kulit poni menjadi merah dan tubuhnya tidak berdaya. Amat menyedihkan sekali ..... sedangkan pelacuran terhadap manusia pun dikecam oleh semua pihak inikan pula terjadi pada haiwan....!!! huh!!!

Aktivis yang prihatin terhadap haiwan cuba menyelamatkan Pony. Mereka memerlukan bantuan menyelamatkan Pony dari tempat itu. Polis hutan  tidak menyerahkan Pony begitu saja pada Organisasi Penyelamat Orangutan Borneo. Mereka menghadang dengan senjata, pisau, bahkan melengkapi diri dengan senapang serbu AK-47. Adakah polis hutan tu pun pernah melanggan Pony...???

Malah wanita yang memelihara Pony jadi histeria. Wanita yang mempunyai panggilan Desilets berkata bahawa Pony sudah seperti anaknya sendiri. "Paling membuat saya sedih, tidak ada undang-undang di Indonesia menetapkan hal ini. 

Sumber asal..... klik di sini

SELAMATKANLAH PONY...!!! 

No comments: