Saturday 17 August 2013

( FOTO ) : USTAZ AZHAR 'FERRARI' IDRUS EKSIDEN TERUK.....


DIKHABARKAN..... Penceramah bebas, Ustaz Azhar Idrus (UAI) bersama isteri terbarunya dilaporkan terlibat dalam kemalangan jalan raya, pada kira-kira jam 7.45 pagi tadi.

Kejadian berlaku jalan berhadapan Bangunan Desa Murni, Pengadang Baru, Kuala Terengganu, ketika mereka dalam perjalanan menuju ke Kuala Lumpur bagi menghadiri satu kuliyah tertutup (kerana tidak ada di dalam jadual).


Kemalangan itu bagaimanapun tidak melibatkan Ferarri merah miliknya, tetapi kereta Volkswagen GTI Golf yang dipandunya bertembung dengan sebuah Proton Iswara. Namun, dilaporkan UAI hanya mengalami luka-luka kecil sahaja sementara pemandu Iswara hanya cedera ringan....

Yang tak berapa bestnyer pasal ustaz ni adalah ramai orang kata ustaz ni suka bawa kereta lajuuuuu....


Ramai saksi yang ditemui dalam komen di fb menyatakan Azhar Idrus memang kaki pecut. Ada yang pernah melihat kereta VW ini pernah memecut lebih 200km/j di lebuhraya pantai timur..... !!!

Ini fakta bukan auta.

Soalan untuk ustaz, apakah hukum membawa kereta dalam keadaan laju hingga membahayakan diri sendiri dan juga membahayakan orang lain. Fardhu kifayah ke ustaz...? xixixixixi......




Gambar-gambar Copy dari : Anak Seberang

No comments: