Saturday 10 August 2013

CINABENG LAHANAT 'FUCK' PDRM....!!!


Tak pasti apa sebenarnya yang dimarahkan sangat oleh cina sekor seperti dalam screenshot di atas. Yang pastinya, marah benor dia dengan anggota polis yang bertugas siang malam pagi petang tak pernah kira sama ada berpanas berhujan ribut taufan dan sebagainya.

Mungkin pasal kes tembak individu yang semakin meningkat sejak akhir2 ini agaknya.... Tapi, kenapa nak salahkan polis??? Kalau takut sangat keselamatan tak terjamin, upahlah bodyguard.... apa nak heran, cina2beng kat Malaysia ni poket tebal-tebal belaka..!!! Polis jaga keselamatan awam, bukannya jaga orang perseorangan tertentu sahaja. 

So, jaga sikit mulut n jari tu, jangan ikut sedap nak balun polis tak tentu pasal.... Tinggi manapun tahap keselamatan yang polis lakukan tetapi jika individu itu sendiri  yang mendedahkan dirinya untuk terlibat dengan jenayah.... NAK SALAHKAN POLIS KE.....BABUN!!!!!!

Harap pihak-pihak SKMM dan PDRM lakukan pemantauan lebih giat lagi untuk mengesan hal-hal sedemikian dari terus menjadi-jadi. Tangkap saja individu yang hobinya nak salahkan orang lain.....menghina orang lain dan mempertikaikan hasil kerja orang lain... Jangan biarkan terlepas. Kali ini kalian perlu dan mesti tegas!!! Tapi tak tau la pulak kalau anda sendiri  rasa seronok jika dihina sedemikian......!!!

1 comment:

maae said...

Harap pihak polis tidak beri ruang jenis komunis yang macam ini.

Harap pihak polis tubuh Unit Pemantau Siber yang boleh berindak pantas dalam perkara salah laku seperti perkara di atas. PM Najib sudah berjanji memberi sokongan penuh pada pihak polis.

Tunggu apa lagi.