Saturday 1 September 2012

BAS MEWAH SEWA KHAS ANWAR IBRAHIM DI TAJA SEPENUHNYA OLEH KHALID GAGAP

BAS MEWAH ANWAR IBRAHIM .... bertopengkan 'Merdeka Rakyat'!!!




(3 gambar di atas adalah dari SINI)

Bas dua tingkat ini yang telah diubahsuai dengan dilengkapi platform untuk berceramah dan sistem bunyi akan memulakan siri jelajah ke Kelantan, Pahang, Kedah, Perak dan Perlis bermula esok sehingga 2 September diketuai Ketua Umum PKR, Seri Anwar Ibrahim.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menegaskan, kos sewa bas dua tingkat, yang akan digunakan Pakatan Rakyat (PR) sepanjang kempen Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) tidak menggunakan wang Kerajaan Negeri Selangor.
Katanya, bas berkenaan yang disewa untuk tempoh enam bulan dibiayai sepenuhnya beliau sendiri tanpa melibatkan satu sen pun wang rakyat dan wang kerajaan negeri.

“Semua kos melibatkan bayaran kepada pemandu dan bantuan teknikal dimasukkan dalam kos sewaan itu tanpa melibatkan seorang pun kakitangan kerajaan negeri.

MUNGKIN KERANA CIRI-CIRI KEMEWAHAN YANG DIMILIKI BAS TERSEBUT tidak dikongsi oleh rakyat tetapi oleh krew-krew yang akan mengiringi beliau sahaja, makan bas tersebut telah...........

DISERANG DAN DI'MAKE-UP'KAN OLEH PENYOKONG-PENYOKONG MEREKA SENDIRI, agar kelihatan lebih cantik dan menawan..... ahaks! ahaks!

image

Seperti biasa Anwar dan pengikutnya menuding jari kepada  UMNO/BN terhadap siri serangan Bas terbabit. Sedangkan dipercayai ini perbuatan dirancang awal bagi meraih simpati rakyat dan menutup kesalahan kerajaan Anwar membeli Bas mewah ini.

2 comments:

Anonymous said...

woww.. mewahnya pemimpin PR ni.. zuhud dan suci.. hampehhhhhhhhhhh PR

Anonymous said...

Ditaja sepenuhnya oleh Khalid ke? atau sebenarnya ditaja oleh Soros? he..he..jawab anwar kalau berani!!
Diaorg ingat rakyat2 yg waras mcm kita org ni boleh percaya ke kalau betul khalid gagap yg sponsor? Aku buat rombongan sekolah naik bas biasa pun sehari dh cas RM800, inikan plk sewa smpi 6 bulan! X ke makan duit rakyat tu namanya?