Friday 17 August 2012

KHALID GEREJA KATA USTAZ NASHA GILA JAWATAN TAPI USTAZ NASHA BERTEGAS TIDAK AKAN KELUAR PARTI....MACAM MANA NI..!!!



SHAH ALAM – Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad menyifatkan gesaan dibuat oleh bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa supaya parti itu keluar dari Pakatan Rakyat (PR) kerana DAP menolak pelaksanaan hudud adalah kerana kekecewaan beliau tidak dapat melihat penggabungan Umno dan Pas.

Malah beliau yang juga merupakan Timbalan Pesuruhjaya III Pas Selangor beranggapan Nasharudin mungkin mengimpikan untuk mendapat jawatan lebih tinggi sekiranya idea penggabungan tersebut berhasil.

“Secara peribadi saya rasa dia sengaja nak timbulkan isu dan saya rasa dia (Nasharudin) memang kecewa apabila Pas tidak mahu bersama dengan Umno maka dia hilang peluang untuk pegang jawatan lebih besar kerana sekiranya ianya terjadi mungkin boleh dapat jawatan di peringkat pusat.

“Mungkin itulah dia (Nasharudin) melihat terlepas dan pada masa sama kecewa kalah dalam pertandingan merebut timbalan presiden lantas menyebabkan dia ‘tidak seperti dahulu’,” katanya pada sidang media di pejabatnya di sini, hari ini.

NAMUN BEGITU...... USTAZ NASHA BERTEGAS BAHAWA BELIAU TIDAK AKAN KELUAR PAS!!!

SEPANG  - Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa tetap dengan pendiriannya tidak akan keluar daripada parti tersebut.

Malahan beliau turut menafikan dakwaan akan menyertai UMNO ekoran paparan gambar beliau menyertai Perdana Menteri dalam pertemuan dengan tokoh-tokoh ulama sempena Persidangan Luar Biasa Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC) yang berlangsung di Arab Saudi.

"Pertemuan yang diadakan itu langsung tidak membincangkan mengenai politik apatah lagi Pas atau UMNO," katanya ketika pemberita di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini (semalam) - UTUSAN

**** ANDA...................fikir-fikirkan.....

No comments: