Friday 31 August 2012

ANAK MELAYU 'KUNING' HARAM JADAH MENOLAK JALUR GEMILANG... BANGGA KIBARKAN BENDERA KLON SINGAPURA...!!!

Kita harus ingat apakah tuntutan PAP sebelum diberikan Singapura...?

Apakah tuntutannya pada Malaysia..dan agenda ini tidak pernah padam dan di jadikan matlamat perjuangan untuk mendapatkannya semula setelah di tolak oleh Tengku Abd Rahman.

Para penyokong PR haram jadah semakin biadap. Mereka bertindak dengan lebih bangang dan tolol bahlol di dalam Perhimpunan Janji Demokrasi di Dataran Merdeka malam tadi dengan membuktikan bahawa perjuangan dan matlamat mereka bukanlah berhaluan politik.... mereka bukan sekadar inginkan sebuah kerajaan tetapi telah menjadi satu proksi penjajahan negara.


Simbol kedaulatan negara iaitu JALUR GEMILANG, dengan bangganya telah dicadangkan untuk ditukar!!!


Ini bukan omong kosong atau fitnah!!! Anda saksikan sendiri gelagat-gelagat jahnam mereka di dalam gambar-gambar dan video berikut....








Apakah bezanya bendera yang mereka cadangkan itu dengan bendera Singapura..??
Setelah sekian lama merdeka.... biar betapa benci sekalipun sebahagian rakyat Malaysia ni terhadap pihak pemerintah tetapi tidak pernah kelihatan dan kedengaran di setiap sambutan Hari Kemerdekaan cadangan-cadangan untuk menukar bendera Malaysia ..... tetapi puak-puak Perhimpunan Janji Demokrasi (kepala bapak diorang tu..) dengan berani dan biadapnya telah melakukan demikian....!!!


Mereka kata, JALUR GEMILANG seperti (meniru) bendera Amerika Syarikat.....
Tidakkah bendera yang mereka cadangkan itu seperti (meniru) bendera Singapura..???

.........dan kalau anda nak tahu, dia ni lah mastermindnya!!!


Bak kata mindahijrah..... 

1. Bukti jelas bergambar ini berlaku ketika demontrasi Janji Demokrasi yang dilakukan oleh pembangkang di Dataran Merdeka. 

2. Apa yang dilakukan oleh pembangkang benar-benar gila dan tidak masuk akal. Agenda asing yang menyusup masuk melalui NGO seperti SUARAM sudah menampakkan belangnya. Lebih2 lagi pemimpin2 NGO seperia Maria Chin Abdullah yang menyusun atur kekecohan di Dataran Merdeka. 

3. Apakah rakyat Malaysia dapat menerima perjuangan seperti ini? Apa erti kemerdekaan yang mahu dibawa pembangkang hinggakan Jalur Gemilang juga mahu dihapuskan? 

4. Pembangkang adalah perosak. Undi Pembangkang bermakna kita bersama membantu agenda Yahudi & musuh negara. 

5. Bukankah wajib kita pertahankan dan Jihad bagi umat Islam ?



Moh tengok pulak video ni.... cuba bayangkan jika gambar itu adalah gambar diri anda sendiri...... 



Kepada semua anak-anak Melayu yang merasakan bahawa kemerdekaan yang dikecapi ini sangat berharga dan tinggi nilainya untuk anda teruskan kehidupan sebagai warganegara.... teman menyeru agar anda dengan rasa bangga dan ikhlasnya pertahankanlah JALUR  GEMILANG..... itulah lambang kedaulatan tanahair tempat tumpahnya darahmu .......MALAYSIA!

TUMPUKAN PERHATIAN DAN PILIHAN YANG TEPAT ADALAH.................. 

PRU 13 - UNDI BN

No comments: