Tuesday 10 July 2012

NINJA TURTLE 'IMAM MAHADI' BUNUH DIRI KERANA BEBANAN HUTANG..???

Bermula petang semalam sehingga membawa ke lewat malam, tiada berita lain yang lebih sensasi untuk dijadikan tajuk perbualan....tumpuan ke SUKMA pun dah hilang terus....blog2 pun berlumba-lumba memaparkan trajedi berdarah dan maut itu..... Apalagi kalau bukan drama amukan oleh 2 individu, seorang lelaki dan seorang wanita yang menceroboh di Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri (JPM), Putrajaya.



Berita awal mengenai kejadian tersebut <  di sini  >  
Pada malamnya pula identiti penyerang yang mengaku 'Imam Mahadi' dan mahu menggulingkan kerajaan Malaysia itu telah dikenalpasti 
di sini  >

Berikut dipaparkan VIDEO kejadian tersebut :




Penyerang dikenalpasti dengan nama penuh :

KHALIL AFANDI HAMID
650724 10 6631 (47 TAHUN)
AHLI PAS SRI KEMBANGAN SELANGOR

JUGA SEORANG BLOGGER :


IKUTI paparan yang lebih menarik dan terperinci <  di sini  >

TETAPI apa yang paling menarik mengenai kisah tersebut adalah, penyerang tersebut dikatakan mempunyai banyak hutang dan kerana tidak mampu menanggung bebanan hutang yang sangat menekan perasaannya itu, maka dia telah mengambil jalan singkat dengan cara begitu..... atau...... pihak yang menuntut hutang yang mengupah dia untuk berbuat demikian....????? Jadi, adegan drama suspen thriller yang 'dilakonkan' tanpa skrip  itu dijadikan demikian supaya ianya seolah-olah bukan mengenai hutang, tetapi untuk menunjukkan kepada dunia bahawa kerajaan Malaysia  ini zalim....tidak adil...!!!

ADILKAH PERBUATAN SEDEMIKIAN ITU DIJADIKAN SANDARAN UNTUK  MENGADILI KERAJAAN...???

Fikir2kan.... renung2kan..... 

Psssstt.....betul kata Badut Rakyat, yang selalu bertakbir ketika melakukan keganasan itu memang PAS...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Pe... "Ahli PAS"..????. Tunggu apa lagi PAS. Buat lah pula kutipan derma macam Kutipan Mangsa Mamali. Silap-silap leh dapat banyak duit nih. Lepas tu duit pun lesap entah kemana.