Wednesday, 2 March 2016

JUAL PRODUK MUSLIMAH ATAU JUAL BODY ???

Trend popular berniaga secara online sekarang ini adalah trend muslimah.... Nak berniaga pun kena ada ilmu juga terutama dari segi pemasaran korang nak mempromosikan barang-barang korang jual, betul tak??


Korang lihat gambar di atas, menggugat keimanan para lelaki yang melihatnya.. Hilang ciri-ciri seorang muslimah!

Tak faham lah, dorang nak jual baju ke body?? Tak tahan tengok posing maut model ‘muslimah’ ini bagi! Terjojol nampak susuk nenen dia, cantik jer terbentuk bulat macam itu.. Tu baru bahagian depan terjojol, belakang tak nampak lagi.. Huh, zina mata! Huhhuhu..

Nak menjual atau nak memperagakan pakaian itu, biar lah senonoh sikit.. Ini tidak, model memperagakan pakaian itu macam ‘promosi’ diri jer..  Tak faham lah dengan fesyen sekarang ini, sesetengah baju yang direka ketat nak mampos bila dipakai si pemakai.. Si pemakai pakai pun nampak seperti berbogel jer.....Baca seterusnya DI SINI

Post a Comment