Monday 14 September 2015

ANAK PEREMPUAN SOFEA JANE KURANG DIDIKAN AGAMA ???


Jika ibunya terkenal dengan bakat berlakon dan menjadi pujaan ramai peminat di negara ini kerana kehebatan di dunia seni, lain pula dengan anak perempuannya yang seorang ni.. 


Anak pelakon popular 90 an Sofea Jane kini terkenal dengan kehidupan sosial yang sangat terbuka serta gaya berfesyen yang sangat berbeza dengan budaya melayu.. 

Sebelum ini, gambar anak selebriti ini berbikini bersama adiknya mendapat kritikan para netizen di dunia maya.. Kini muncul pula beberapa keping gambar tentang anak selebriti ini yang menonjolkan imej buruk kepada keluarganya. 

Sambil terkangkang berpeluk dengan lelaki, serta pakai baju berfesyen tayang lurah dada kepada umum, ia jelas menunjukkan bahawa gadis itu memang kurang didikan agama dan tak menmperdulikan segala peraturan yang ditetapkan kepada Umat Islam. 



Mungkin bagi Arissa, pakaian serta sikapnya itu membuktikan dirinya liberal serta bukan kekampungan. Tetapi sebagai anak kepada seorang yang dikenali ramai, perbuatan Arissa itu akan memalukan ibu serta keluarganya sendiri. 

Lain lah kalau mereka sendiri merestui gaya hidup liar yang ditampikan oleh gadis muda berkenaan. Bagaimanapun, diharap Arissa akan berubah ke arah kebaikan suatu hari nanti. 

No comments: