Thursday 23 October 2014

VIDEO S*KS USTAZ AZHAR IDRUS ADALAH GAME LUCAH JENTERA CYBER PUAK PAKATAN HARAM JADAH ???!!!


Satu video Iucah dengan individu mirip pendakwah bebas terkenal, UAI pula kini tersebar di media sosial. Sebuah blog beralamat 1cilipadi.blogspot.com memuatnaik gambar-gambar screenshot video itu dengan tajuk "Ustaz mu tunggu Video datang!".

Ramai yang terkejut dengan penyebaran tersebut dan ramai juga yang mendakwa gambar tersebut diedit oleh orang yang tidak bertanggungjawab kerana warna kulit di bahagian badan dan kepala tidak sekata.



Penyebaran video tersebut dikatakan sebagai salah satu cara jentera cyber puak pakatan haram jadah yang taksub dengan Anwar Ibrahim Si Ketum untuk divert kes mahkamahnya dan sekaligus sebagai menarik sokongan orang PAS kononnya video tersebut sebagai konspirasi UMNO melalui bloggers untuk menjatuhkan kredibiliti Ustaz Azhar Idrus.

Admin ingin tegaskan di sini, diharap pihak UMNO serta jentera cyber UMNO harus konsisten bahawa video itu adalah game Anwar Si Ketum untuk merosakkan minda ahli-ahli PASrael sebelum 28hb ni selepas kegagalan isu Oktoberfest serta Touch The Dog... 

Jangan kita terperangkap dengan game lucah mereka... !!!