Sunday 27 October 2013

PERJALANAN TIDAK DIRESTUI : KERETA ABBY ABADI TERSADAI TEPI SAWAH.... #PRKSgLimau


talami
Dalam perjalanan beliau untuk menabur fitnah terhadap Barisan Nasional dan UMNO, Abby Abadi khabarnya telah dilanda kecelekaan kecil ketika dalam perjalanan ke Sg Limau.
Beliau bersama kenderaannya dilihat tersadai ditepi jalan sebelah sawah padi. Hood keretanya diangkat meyakinkan kami kereta tersebut ada masalah, menurut sumber Pilihan anda.
Beberapa orang kampung sekitar cuba menolongnya.

Kesian Abby, Tuhan dah turun bala awal lagi, patah balik la…
Dalam versi yang lain..... Abby abadi yang sangat ghairah dalam perjalanannya memenuhi jemputan untuk berceramah di Pilihanraya kecil Sungai Limau di timpa musibah apabila perjalanannya terhalang akibat kereta yang di bawa rosak.
MH sempat singgah ingin bertanya dan berniat untuk menghulurkan bantuan tetapi apabila MH turun mendekati si Ustazah Pas iaitu abby abadi sedang mengalami tekanan perasaan sambil memaki hamun suaminya yang baru.

"U BUAT APA KAT SITU? MASUK DALAM KERETA LAH" Sergah Abby kepada suami barunya.Respon suami hanya menurut perintah..ishk ishk...boleh tahan garang abby abadi ni mungkin aura Asp Aliza masih ada dalam jiwa (Gerak khas)

Disitu MH terlibat akan kelibat Leman raja tak lawak yang datang untuk turun membantu serta ahli Pas yang Lalu lalang disitu..........

No comments: