Tuesday 9 July 2013

TIMBALAN KM II PULAU PINANG, NAK JAWATAN DALAM RAMD..???


Memang jenis muka tak malu!!!

P.Ramasamy sewaktu masih lagi menjadi pensyarah di UKM cukup terkenal dengan RASIS dan kebenciannya terhadap Melayu dan umat Islam. Apabila dia menyertai DAP, memang kena sangatlah dengan jiwanya kerana DAP adalah pembenci Melayu-Bumiputera dan Islam.


Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) merupakan tulang belakang kepada Angkatan Tentera Malaysia (ATM). Colonel-in-Chief adalah DYMM Sultan Kedah yang sekarang ini merupakan DYMM Yang Di-Pertuan Agong.

Punyalah banyak unit-unit lain dalam Tentera Malaysia, yang disibukkan oleh P.Ramasamy mengapa hanya RAMD?

Dari awal penubuhannya lagi, RAMD yang pernah melahirkan pahlawan terhebat abad moden, Allahyarham Leftenan Adnan Saidi, hanya disertai oleh Melayu. Manakala Bumiputera lain pula berada dalam Rejimen Renjer Diraja.

Berapa kerat Thambi DAP yang dah berada dalam Tentera Malaysia? Berapa ramai yang Thambi dan Chinabeng yang telah dikerah oleh DAP untuk menyertai pasukan keselamatan negara? Dan berapa tahun pula Thambi yang bernama P.Ramasamy ada dalam tentera?

Atau dia sebenarnya sekadar nak bagitahu RAMD yang telah berjasa besar kepada negara ini dalam mempertahankan keselamatannya dan menjadi kebencian luar biasa bagi kalangan KOMUNIS dan penyokong dan simpatisan PKM, adalah sebuah entiti RASIS yang hanya mempertahankan Melayu, tidak India, tidak Cina dan tidak bangsa lain di Malaysia?

Barangkali P.Ramasamy yang berketurunan entah dari bahagian dan kasta mana sewaktu di tanah leluhur dahulu, sekarang ini hanyalah hantu dan puaka yang bergentayangan kerana sikap RAMD yang terlalu rasis dan membunuh manusia selain Melayu di Malaysia?

Dasar tidak kenang budi!!!


No comments: