Saturday 13 July 2013

TAKUT DAN PENGECUT... PASANGAN PORNO AKHIRNYA LENYAPKAN AKAUN FACEBOOK...!!!


Mula-mula mereka buat post paling CELAKA yang mendidihkan darah Umat Islam seantero Malaya......



Mana tidaknya, mereka mengucapkan selamat berbuka puasa dengan sup herba rusuk babi disertakan logo halal JAKIM. Sila klik di sini.

Lebih CELAKA .... Mereka mengesahkan posting berkenaan dibuat tanpa ada apa-apa niat disebaliknya. “Ia hanya bahan jenaka. Saya rasa.” Ketika ditanya sama dia menyesal dengan membuat posting sedemikian, Tan berkata, “belum lagi…”

“Mungkin, selepas ini. Saya tidak pasti. Saya tidak sabar untuk melihat bagaimana menerima isu ini. Nampaknya tidak semua orang mempunyai pemikiran yang sama seperti kami.
“Ia hanyalah satu lawak menyedihkan. Ini adalah satu percubaan kami untuk melihat bagaimana masyarakat menerimanya. Saya hanya mencuba untuk membuat kelakar dalam perkara seperti ini,” katanya dalam satu perbualan telefon bersama The Star Online. Klik di sini



TETAPI.... kemudiannya setelah poster tersebut  tersebar dan baru sedar bahawa mereka telah melakukan kesilapan dan cuba buat 'pembetulan' dengan mempamerkan pulak poster di atas berserta dengan catatan berikut :

'Ampunkanlah kami (nah marilah nikmati makanan yang sebenar sekarang)'. 

Kenyataan itu secara jelas menunjukkan, sebelum ini mereka menyedari hidangan bak kut teh itu haram kepada orang Islam. Namun masih mereka bertindak dungu bertujuan menyakitkan hati  penganut agama Islam.




Kemudian dikhabarkan ....MCA Negeri Sembilan dilaporkan membuat laporan polis, meminta pihak berkuasa mengambil  tindakan tegas terhadap pasangan itu. Kenapa MCA pulak yang buat laporan polis..?? Main wayang ke hapa.....!!! Klik di sini .... 

Terkini,  facebook Alvin dan Vivian didapati telah 'hilang'.

AJAIB..!!!

Mengapakah dipadamkan? Berani buat, berani tanggung. Mungkin mereka gentar dengan sikap sebilangan Melayu, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan.

Sekadar meludah muka mereka jika bersua, BUKAN perbuatan jenayah.  Selepas itu, minta maaf dan beritahu mereka kita tidak tahu perbuatan meludah muka itu adalah tindakan biadab.
 
Sumber asal ~ Mazidul Akmal Blog

Admin difahamkan ( lihat di sini ), kehilangan akaun tersebut dari facebook berkemungkinan disebabkan hasil kerja yang dilakukan cybertrooper facebook Analisis Politik Terkini (KLIK SINI) yang dilihat menggerakkan pengikutnya untuk melaporkan akaun tersebut kepada pengendali laman itu seperti screenshot di bawah :


Admin - Itulah akibatnya ISA DIHAPUSKAN...!!!!

No comments: