Monday 21 January 2013

RISALAH LUCAH ANWAR... PUAK PR SALAHKAN UMNO..!!!


Macam biasa.... modus operandi puak-puak haramjadah pakatan rakyat terhadap sesuatu isu yang backfire kepada mereka adalah dengan menimbulkan suatu isu baru agar isu lama akan dilupakan dengan sendirinya.. Pastinya isu baru yang direkayasakan akan lebih hebat .... menarik dan debomb!!!


Terkini Mereka terpaksa melakukan perbuatan jijik dengan mengedarkan risalah jijik Anwar demi untuk menyalahkan pihak UMNO. Perbuatan jijik mereka juga untuk mengalih pandangan rakyat yang semakin marah dalam isu Kalimah Allah ke isu baru.

Menjelang Pilihan raya yang semakin hampir Pakatan Haram akan melakukan apa cara sekalipun untuk mendapatkan perhatian rakyat walaupun dengan mengunakan taktik lapok.. justeru itu mereka mengarahkan blogger Anwarprono untuk spin isu ini dengan harapan dapat meraih simpati dari rakyat... disini dan disinun... Kononnya risalah lucah di atas disebarkan oleh UMNO ......

Harap penyokong-penyokong dan para pejuang Barisan Nasional terutama rakan-rakan cybertrooper dan blogger tidak terpengaruh..... gelakkan je lah..... HA HA HA HA HA HA......!!! BOLOHHHH!!!

Sumber gambar : SRO

No comments: