Monday 21 January 2013

GAUN KUNING PUNYA PASAL, SELURUH DUNIA MELIHATNYA TELANJANG.....!!!


Gaun itu berwarna kuning.....
Tuan punya gaun bukan artis....
Juga seorang pelakon filem porno...
Tetapi gara-gara sehelai gaun kuning ini....dirinya telah menjadi popular di intenet hanya kerana tersilap posting....

Kisahnya.....
Seorang wanita penjual baju di laman lelong eBay telah melakukan kesalahan yang akhirnya memalukan dirinya sendiri. 
Dia telah memposting gambar baju tersebut bersama dirinya yang ketika itu  hanya mengenakan bra sahaja sedangkan dari pinggang ke bawah tiada seurat benang pun!!!
Wanita itu, Aimi Jones, 21, yang merasa cukup malu di atas kesalahannya yang tidak sengajakan itu, semuanya bermula apabila dia berniat untuk menjual gaun melalui eBay. Maka dia pun posting foto gaun kuning tersebut tanpa menyedari bahawa terjadi kesilapan pada foto tersebut. 
Di sebalik foto itu rupanya terselit foto dirinya yang sedang 'berbogel' dan malangnya foto itu juga telah diposting di Twitter dan Facebook. Kesannya, Aimi mendapat banyak komen.
Menurut orange.co.uk., Aimi yang berasal dari Oxford itu menyatakan bahawa ianya sangat memalukan....  “Ini adalah hal memalukan, hal bodoh untuk dilakukan, dan sekarang seluruh dunia melihat saya telanjang.”
Walau bagaimanapun, Aimi yang sudah mempunyai kekasih bernama Andy menganggap tersalah posting itu sebagai perkara yang melucukan dan cuba membetulkan kesilapan itu dengan meninggalkan pesanan 'Seperti dilihat ribuan orang, jangan pernah telanjang'!!!

No comments: