Thursday 6 December 2012

ARTIS KE GAZA BUAT ABBY DAN PEMINAT MEROYAN...!!!


Baru-baru ini, sekumpulan artis lelaki telah berangkat ke Gaza dalam misi memberi bantuan kepada penduduk-penduduk yang dizalimi.

Delegasi Aqsa Syarif (A2G11-ER) yang telah disertai Afdlin Shauki, Bront Palarae, Zain Saidin bersama enam kru Vision Works beserta team badan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tersebut telah pun memulakan misi bantuan kemanusiaan mereka semalam. Lihat  <  di sini   >



Pelakon dan penyanyi wanita, Heliza juga telah berangkat ke sana pada malam tadi, jam 10 malam untuk menyertai Misi Solidariti Gaza. Lihat  <  di sini  >



Photo: Doakan kami

Dalam kegembiraan untuk menyalurkan bantuan kepada rakyat di sana, selain artis-artis itu sanggup membahayakan nyawa mereka, ada juga cerita tidak enak timbul. Siapa lagi kalau bukan pelakon wanita bekas isteri Norman Hakim yang telah beralih arah menjadi ustazah mee segera PAS..Abby Abadi...!!!!!



Melalui laman twitternya, Abby banyak meluahkan berkaitan perkara tersebut... niat murni artis-artis Malaysia ke Palestin telah dipolitikkan oleh peminat-peminat Abby dan Abby sendiri. Seharusnya, dalam hal ini, usahlah politik dicampur adukkan dalam hal berkaitan membantu saudara Islam lain.



Dan seharusnya, yang paling penting adalah niat hati yang ikhlas untuk Allah S.W.T. Bukan begitu?


No comments: