Thursday 6 December 2012

ADA KONDOM DI TEMPAT MAYAT DITEMUI...!!!!!


Umum sudah pun mengetahui bekas jurusolek Amy Mastura yang pernah berkhidmat dengannya daripada tahun 1995 hingga 2004Dicky atau nama sebenarnya Othman Hassan, 52, telah ditemui mati dalam keadaan tertiarap dengan tangan dan kakinya diikat dengan tali langsir berwarna merah di bilik tidur utama.

Bagaimanapun, Penyanyi popular itu terkejut apabila dimaklumkan mengenai kematian tersebut. Bercakap kepada akhbar Kosmo! dia berasa sedih dengan berita sedih itu dan tidak menyangka sama sekali apabila mendapat berita bekas jurusolek rasminya itu mati dibunuh.

“Saya tidak mampu berkata apa-apa selain sangat bersedih dengan kehilangan Dicky lebih-lebih lagi kematian dalam keadaan yang sangat menyayat hati,” katanya.
Sebagai seorang yang pernah menggunakan khidmat jurusolek itu dalam tempoh yang agak lama, sudah pasti Amy Mastura akan terkejut dengan kejadian tersebut. Namun begitu apa yang lebih mengejutkan teman adalah... 
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Polis Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Kanan Datuk Ku Chin Wah ketika ditemui berkata, polis kini sedang mencari seorang lelaki yang merupakan kenalan mangsa kerana tiada tanda-tanda pintu rumah mangsa itu dipecah masuk.Beliau tidak menolak kemungkinan orang yang dicari polis itu adalah seorang yang sangat rapat dengan mangsa dan dikenali mangsa.Mangsa dipercayai mati akibat kelemasan selepas mulutnya disumbat dengan secebis pakaian.Turut ditemui di tempat kejadian adalah kondom yang telah diguna dan mangsa dipercayai telah melakukan hubungan seks sebelum dibunuh.
*** Tidak mahu membuat sebarang spekulasi.... tetapi adakah apa yang anda fikirkan.... sama seperti apa yang teman fikirkan.... sama-sama fikirkan......

4 comments:

Bingai @ Bangang said...

Sekiranya apa yang saya fikirkan sama seperti yang anda fikirkan maka umat manusia berada di dalam bahaya.

GEMPAR!: Hari Jumaat akan jadi cuti hujung minggu seluruh negara di TENDANG TERAJANG

Anonymous said...

Jurusolek dunia artis ni biasanya dipelopori oleh lelaki 2 alam.
Nmpk jantan tp melenggang lengguk mcm pmpuan.
atau lebih tepat aku katakan golongan anwar ibrahim... depan belakang tibai sakan!

Anonymous said...

senang ckp bro, gay la tuh!

Unknown said...

Nape le..kata camtu...tang tibai depan belakang tu..mesti ke DSAI..? Entah-entah sdra sendiri kaki sondol belakang..kan???? MMg dunia make up ni..atau mak andam bnyak dipelori oleh gol maknyah..kan..glo dua alam..tp tlg sikit le..jgn dok sebuat DSAI jer..jika benar..nnti tengok le wajah dia bila matu nanti....tk payah le wat dosa kering jer..bkn adra ada masa nak pohon maaaf kat dia nanti...nanti ssh lak sdra nak menyeberang siratul..lak..kan ke gedebom msk neraka nauzubillah..kan...???