Saturday 3 November 2012

MEMBONGKAR RAHSIA NOMBOR DAJJAL DALAM DEMONSTRASI PEMBANGKANG...!!!

Masih ingat dengan trajedi keruntuhan dan musnahnya bangunan berkembar World Trade Center (WTC) di Bandaraya New York, Amerika Syarikat pada tarikh 9/11/200..? Walaupun trajedi itu dipercayai dilakukan oleh pengganas Al-Qaeda yang merampas pesawat penumpang komersil dan sengaja menghempaskannya di WTC... tetapi ada 'kisah' lain di sebaliknya....

Sama ada ianya benar atau sekadar fantasi individu..... mari kita cuba selongkar....


9 -11 : Tragedi runtuhan World Trade Center telah memberikan impak yang amat besar pada umat islam sedunia. Sudah tentu masa itu telah disihirkan. 



Tragedi World Trade Centre (WTC) 11 September 2001 mungkin tidak akan pernah dilupakan dalam sejarah dunia.Konon kabarnya kejadian ini sudah diramal ratusan tahun sebelumnya oleh peramal Nostradamus. Namun ternyata ada misteri lain di sebalik peristiwa ini, misteri angka 11. Mungkin bermula dari kedudukan menara kembar yang menyerupai dua buah angka satu (11) atau mungkin peristiwa ini terjadi di tanggal ke-11.Berikut alalah misterinya.......

Misteri yang menghubungkan tokoh/tempat dengan angka 11 :

1. New York City memiliki 11 huruf.
2. Afghanistan (al-Qaeda) memiliki 11 huruf.
3. Ramsin Yuseb ( pengganas yang menyerang WTC ) memiliki 11 huruf.
4. George W Bush memiliki 11 huruf.
5. WTC membentuk angka 11.

1. New York adalah negara bagian ke 11.
2. Pesawat pertama yang melanggar WTC memiliki nombor penerbangan ke 11.
3. Pesawat itu mengangkut 92 orang penumpang, 9+2 = 11.
4. Pesawat kedua yang melanggar WTC mengangkut 65 orang penumpang,6+5= 11.
5. Tragedi itu terjadi pada 11 September, 9/11, 9+1+1 = 11
6. Tanggalnya sama dengan Nombor Kecemasan Amerika yaitu 911, 9+1+1 = 11.

Jika fakta yang umum diatas masih dianggap kebetulan belaka, maka mari kita cuba teliti lebih dalam lagi.

1. Kejadian ini merupakan kemalangan pesawat yang ke 254, 2+5+4 = 11.
2. September 11 adalah hari ke 254 dalam tahun itu, 2+5+4 = 11.
3. Pengeboman Madrid terjadi pada tanggal 3/11/2004, 3+1+1+2+4 = 11.

Bagaimana? masih penasaran? Sebagai analisis terakhir, mari kita lakukan bersama-sama dengan data yang ada. Pertama, sila buka Microsoft Word di laptop/PC anda. Kemudian ikuti petunjuk dibawah.

1. Taip Q33 NY, ini adalah nombor pesawat pertama yang melanggar WTC.
2. Tebalkan (bold) Q33 NY.
3. Ganti ukuran font menjadi lebih besar ( 48 atau 72 ).
4. Ganti jenis font menjadi WINGDINGS 1
5. Jika anda sudah mencuba pasti anda akan terkejut melihat apa yang terjadi.


Memang susah di percayai. Akan Tetapi nyatanya 11 Adalah Angka Yang Misteri

Perlu diingat, Illuminati dan para freemason amat menekankan dengan sihir nombor seperti mana Allah juga mempunyai nombor-nombor yang misteri dalam Al Quran. Nombor-nombor mereka tidak banyak hanya 3, 7, 9,11,13, 33, 39. Manakala misteri nombor-nombor dalam Al Quran tidak terkira banyakknya. Nombor-nombor Iluminati adalah nombor-nombor yang dipilih dan dipuja dengan mentera supaya mendapat pertolongan syaitan, iblis, jin kafir dan Dajjal supaya mendapat pertolongan mereka. Maka, sekirannya masa itu telah tiba, akan datanglah laknatullah ini bagi menjayakan segala perancangan Iblis menyesatkan dan memusnahkan manusia tidak mengira Islam atau bukan Islam asalkan cucu cicit Adam dan Hawa.

Perancangan jahat Illuminati juga berkisar dalam nombor-nombor tersebut. Ia memudahkan kita sebagai umat nabi muhamad agar sentiasa berwaspada dan berjaga-jaga dengan permainan Dajjal.

Selain daripada itu....

7 - 11 (Sebut dalam English, Seven - Eleven) : ianya adalah sebuah kedai serbaneka rangkaian syarikat yahudi yang keramat. Nombor-nombor itu telah mendapat pertolongan dari Dajjal. Sebagaian dari keuntungan 7 Eleven telah banyak menyumbang pada pembinaan negara Israel dan penghancuran Palestine.

 

Perhimpunan Bersih 7-9-11 atau 9-7-11 adalah nombor misteri yang mempunyai sihir yang tersendiri. Pada waktu itu dijangkakan ramai yang akan terkorban, pertumpahan darah akan berlaku. Pertembuangan antara BERSIH (Pakatan) dan PATRIOT (UMNO). Kedua-duanya akan melakukan perarakan dan demonstrasi. Bersih akan berarak ramai-ramai memperjuangkan bersih SPRM (kononnya) manakala PATRIOT adalah pemuda-pemuda yang menghalang penyokong-penyokong Bersih, juga bodoh, kerana tidak perlu melawan api dengan api maka kesemuannya akan terbakar bersama syaitan. 


Masanya semakin hampir, 13 Mei akan berulang, yang pasti ramai orang-orang melayu akan terbunuh akibat persengketaan sesama sendiri. Lebih malang Bersih yang akan mati bersama dengan pejuganagan kafirun Ambiga. Astaqfirullah. 

Sekirannya anda ada berniat untuk pergi berdemonstrasi. Hentikan dan halanglahlah mereka semua. Orang-orang Islam adalah bersaudara. Damaikanlah antara dua puak yang saling bertelagah. Puak-puak Patriot, sekirannya anda semua sayangkan negara biarkan sahaja demonstrasi itu berjalan. Bukan bermakna kami menyokong, tapi demi keselamatan dan menyelamatkan insan-insan umat nabi muhamad. Bersabar adalah lebih baik dari melawan. Kami juga menjangkakan puak-puak PATRIOT ini juga salah satu mainan Illuminati bagi menaikkan api kemarahan pada BERSIH. Akhirnya ketahuilah umat Islam yang akan bertumpah darah!!! Jangan sesekali terpedaya dengan permainan DAJJAL. Tak cukupkah apa yang berlaku di Mesir? Tak cukupkah apa yang berlaku di Libya? Ambillah iktibar wahai orang Islam sekalian. Bersabar adalah lebih baik dari menentang!!!


Sekarang kita akan tengok nombor-nombor Dajjal yang lain 3, 7, 9,11,13, 33, 39 yang semestinya disebarkan dalam bentuk-bentuk perfileman US yang 99.9% dikuasi oleh yahudi dan syarikat multinasional pemilik asal yahudi laknatullah. Kebanyakan misteri-misteri nombor ini banyak difilemkan dengan cerita-cerita berbentuk seram yang memuja Iblis dan Syaitan atau penyiksaan manusia yang amat kejam. 


Tragedi 13 Mei pembunuhan besar-besaran antara melayu dan cina berlaku dai Malaysia. Nombor 13 itu sendiri adalah nombor yang telah disihirkan



USDOLLAR banyak mengunakan nombor-nombor sihir 13, 9 , 7. Adakah ianya satu kebetulan? Setiap kali dunia menggunakan US dollar, maka setiap kali ianya membawa sekali sihir-sihir pemujaan syaitan. 

Inilah faktanya, dalam setiap perhimpunan BERSIH yang dirancang oleh gabungan pembangkang pasti ada sekurang-kurangnya dua nombor Illuminati. Yang peliknya apabila dicampur nombor ini menurun (BERSIH 3.0 iaitu duduk bantah di Dataran Merdeka tak saya ambil kira sebab tidak dianjur sepenuhnya oleh Anwar & Co dan lebih kepada spin off kepada BERSIH 2.0):-

BERSIH 1.0 = 10 / 11 / 07 > campur jadi 28 = campur lagi jadi 10
BERSIH 2.0 = 09 / 07 / 11 > campur jadi 27 = campur lagi jadi 09
BERSIH 4.0 = 03 / 11 / 12 > campur jadi 26 = campur lagi jadi 08

Kalau perkara ini bukan kebetulan maka dijangkakan pada 09 March 2013 akan berlaku BERSIH 5.0 yang paling disaster antara semua perhimpunan BERSIH. Ini kerana mandat BN akan tamat pada bulan April 2013 dan oleh itu perkiraan paling cantek menggunakan numerologi ILLUMINATI adalah adalah seperti di bawah.

BERSIH 5.0 = 09 / 03 / 13 > campur jadi 25 = campur lagi jadi 07

9, 3, 7, 13 adalah semuanya canteek bagi penyembah Syaitan.




Suratan atau kebetulan..... ???
Dirancang atau disihir...???
Sekadar paparan untuk sama-sama memikirkan......wallahu'alam....

Baca selanjutnya..... DI SINI

No comments: