Saturday 3 November 2012

GEMPAR !! LELAKI INI TIBA-TIBA CABUT KEPALA SENDIRI...!!!


Selamba jer lelaki ini mencabut kepalanya di hadapan orang ramai yang lalu-lalang di situ.....

Apa agaknya perasaan anda, ketika anda sedang berjalan sama ada bersama-sama teman anda atau bersendirian, tiba-tiba muncul seorang lelaki..... tidak mengganggu perjalanan anda.... tidak juga mahu meragut handbeg anda... tetapi minta anda berhenti sebentar....dan selamba menunjukkan aksinya yang sangat mengerikan.....MENCABUT KEPALANYA SENDIRI...!!!
Pasti anda akan menjerit ketakutan dan mungkin juga pengsan secara tiba-tiba atau anda akan lari lintang-pukang....! Hehe....

Ahli silap mata terkenal Ferguson @Ice Breaker telah membuat aksi yang sangat mengejutkan orang yang lalu-lalang di jalan San Luis Obispo, California. Apa tidaknya  beliau secara tiba-tiba mencabut kepalanya hingga keparas dada. Ramai yang terkejut dengan kejadian yang tidak terduga ini.

Aksinya bermula bila ada orang yang berjalan-jalan di jalan tersebut, lalu beliau pura-pura terbersin dan kemudian kepalanya tercabut dari badan, kemudian beliau membetulkan semula kepalanya kepada kedudukan asal.

 
Hello....hacccchummm!!!  Boleh tunggu sekejap...?



Tak faham kenapa.....Oopss ! Tercabut pulak kepala ni



Tolong pasangkan semula..... tolong arrr.... boleh kan.....?



Eeeeee....takutnyer.......!!!



Oh! My God.....!!!

Tapi.... macam ada yang tak kena.....!!!

JOM TENGOK PULAK, AKSI MENYERAMKAN ITU DALAM VIDEO NI....


***Anda dilarang sama sekali untuk meniru aksi di dalam video tersebut, sama ada ketika berseorangan atau ditemani oleh ibubapa anda atau rakan-rakan anda.....
KECUALI.....
jika anda memiliki kostum khas seperti yang dipakai oleh ahli silap mata itu....

Sumber asal : alamcyber

No comments: