Friday 23 November 2012

GHAIRAH PEMUDA PR BERCUMBUAN SAMBIL BERMOTORSIKAL..???!!!


PEMUDA UMNO JANGAN JELES....!!!Wakakakakaaa.....!!!

Mereka adalah sepasang kekasih.... 
Biasalah bila tengah mabuk cinta, semuanya indah belaka, kentutnya yang bau busuk pun tetap wangi pada aroma hidung mereka! heh! Maklumlah dunia ni dah jadi milik mereka berdua. Kenapalah gelojoh sangat! Tak boleh berhenti sekejap ke....! Kalau dah tak boleh tahan sangat, nikah je lah, pastu berkurunglah dalam bilik 30 hari 30 malam pun korang punya pasallah, x la mengganggu tumpuan orang lain.. heh!
Dah la aksi tu terlampau, keselamatan ketika berada di jalanraya pun korang dah tak kisah...!!! Siapakah mereka? Anak pemimpin kah?  

SEBENARNYA :

Itu adalah....Sepasang kekasih yang dirakam aksi mereka sedang bercumbuan di atas motosikal yang mereka tunggangi ketika sedang meluncur di jalan di Kota Foz-de-Iguacu, Parana, Brazil. Rakaman dilakukan oleh seorang pengguna jalanraya tersebut yang secara kebetulan sedang memandu di situ.
Mereka terkejut melihat si perempuan duduk di pangkuan si lelaki, agar boleh bercumbuan. Pasangan itu berciuman lebih dari satu minit ketika motosikal itu berada dalam kelajuan 80kmph, tanpa memakai topi keledar (helmet).
Fernando Nascimento, yang merakam kejadian ini kemudian menunjukkannya ke stesen televisyen Brasil, RPC. “Saya tidak pernah melihat seperti ini. Saya terkejut, pertama kerana hal ini tidak biasa berlaku dan kedua, ianya dilihat sangat berbahaya,” ujar Nascimento.
Menurut Nascimento, ia merakam kejadian itu sekitar satu minit. Bagaimanapun beliau percaya mereka  berciuman lebih lama dari itu. “Mereka tetap berciuman ketika saya selesai merakamnya,” lanjutnya.
Pasangan ini bertukar hala ke jalan kurang sibuk, namun tetap berciuman. Ketua polis Negara Bahagian Parana, Sheldon Vortilon mengatakan, jika si penunggang motor tertangkap, lesennya akan ditahan dan didenda 
Sumber : Daily Mail, Khamis (22/11/2012).

No comments: