Sunday 14 October 2012

SIKAP LEBAI DUNGU PAS YANG DENGKI KEJAYAAN USAHAWAN MELAYU


Antara keDUNGUan Lebai-Lebai DUNGU PAS ialah mereka meLIHAT seseorang Melayu/ISLAM yang KAYA hasil keMAKMURan NEGARA di bawah kerajaan UMNO/BN wajar diMUSUHi dan diPERANGi seperti mana golongan KAFIR HARBI.. Bagi Lebai-Lebai DUNGU PAS, bilionair seperti TS Syed Mokhtar Al-BUKHARY patut diMUSUHi kerana keKAYAannya itu diperolehi HASIL keSTABILan NEGARA di bawah pemerintahan Kerajaan Melayu/ISLAM daripada UMNO/BN.. Manakala TAIKUN-TAIKUN peMAKAN BABI yang jugak KAYA hasil daripada keMAKMURan yang sama pulak wajar diPELUK CIUM umpama PELACUR yang keGHAIRAHan.. 

Kita pernah terBACA KONONnya TS Syed Mokhtar ini ahli UMNO.. TIDAKlah dikeTAHUi CAWANGAN mana.. Malah, RASAnya tak pernah pun NAMPAK beliau setiap kali PerSIDANGan UMNO di PWTC.. Apa pun, kita PERCAYA keKAYAan yang diMILIKinya adalah hasil keGIGIHannya sendiri berpuluh-puluh TAHUN.. Dah tentu SUMBER keKAYAannya bukan seperti 'BOSS' Pemuda UMNO yang mampu beli SAHAM ECM Libra kerana KONONnya KAWAN tolong PINJAMkan DUIT.. Malah, TS Mokhtar jugak bukannya seperti 'Mat-Mat TENDER' atau 'Mat-Mat PROJEK' yang cuma TAHU makan KOMISEN setelah menJUAL PROJEKnya.. 

Kalau NEGARA seperti Arab SAUDI berBANGGA dengan tokoh perBANKan yang ZUHUD seperti pemilik AL-Rajhi BANK, umat Melayu/ISLAM di NEGARA ini patut berBANGGA dengan TS Syed Mokhtar ini.. Pada kita, kedua-duanya LAYAK meMILIKki keKAYAan masing-masing.. LUMRAH orang berNIAGA, mereka bukannya UNTUNG sepanjang MASA.. Malangnya, SIFAT BURUK orang POLITIK selalu menJADIkan mereka ini MANGSA apabila ada perNIAGAan mereka yang berMASALAH.. Sedangkan keJAYAan mereka ini pulak diperLEKEHkan.. Itulah pe'el BURUK orang POLITIK dalam UMNO dan PAS terhadap orang sebegini.. 

Secara JUJURnya, TS Syed Mokhtar sebenarnya jauh lebih berJASA terhadap AGAMA dan NEGARAnya berbanding segelintir orang POLITIK dalam UMNO dan tentu sekali Lebai-Lebai DUNGU PAS.. JASA-JASAnya terhadap umat Melayu/ISLAM ini TIDAK memerlukan beliau berLAKON ZUHUD seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM' pun.. Itu pun mengHAIRANkan kenapa ada PEMIMPIN UMNO dan PAS yang CEMBURUkan keKAYAan orang sepertinya ini.. ->KLIK<- 

Manakala Lebai-Lebai DUNGU PAS pulak sanggup meminjam FAKTA SAMPAH dari MUSUH ISLAM seperti DAP La'anatullah untuk menJATUHkannya.. Ada PEMIMPIN DAP La'anatullah yang baru-baru ini mengHINA NEGARAWAN TUN Dr. Mahathir sebagai NYANYUK tetapi menDIAMkan keNYANYUKkan para PEMIMPIN ATASannya yang dah berKURUN TAHUN berKUASA di dalam PARTI DAP La'anatullah itu berKATA, 

"Jika kumpulan syarikat mempunyai hutang sebanyak RM34.3 billion, dan apabila tidak mampu untuk membayarnya, kemampuan syarikat yang lain untuk membayar hutang juga akan terjejas. Pada tahun 1997, kerajaan terpaksa menebus hutang syarikat, dan terpaksa membeli LRT, memberi pinjaman kepada Tan Sri Halim Saad yang berjumlah RM3.2 billion yang tidak dibayar balik. 

Syarikat beliau (Syed Mokhtar) berhutang sebanyak RM34.3 bilion, lebih dari sepuluh peratus dari hutang korporat nasional, dibandingkan dengan Renong sebanyak RM20 bilion, iaitu cuma lapan peratus. Ini adalah perkara serius dan bakal menjadi masalah kepada kewangan dan industri perbankan di negara ini," ->KLIK<- 

Kita terTANYA kenapakah MUSUH ISLAM daripada DAP La'anatullah ini TIDAK pulak menyebut tentang KORPORAT Cina yang turut diBANTU oleh kerajaan CONTOHnya seperti MBF dan BANYAK lagi pada TAHUN 1997 dahulu? SALAHkah jika kerajaan menyelamatkan syarikat yang memBINA PRASARANA seperti LRT semasa keGAWATan ekonomi tahun 1997 dahulu? Bukankah projek sebegini untuk keMUDAHan RAKYAT seperti yang kita LIHAT pada HARI ini? Mungkin kerana begitu SINONIMnya PAS dengan keDUNGUan, MUDAH aje FAKTA SAMPAH daripada DAP La'anatullah sebegini diTELAN bulat-bulat oleh mereka! 

Mungkin dek tak terTAHAN kerana keDUNGUan yang meLAMPAU seperti yang diTUNJUKkan oleh para PEMIMPIN mereka, ada di kalangan pengikut PAS sendiri turut 'BACK-UP' TS Syed Mokhtar ini.. ->KLIK<- 

Ye la.. JASA Tokoh Maal HIJRAH ini terhadap umat ISLAM sememangnya sukar diTANDINGi oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS yang lebih BANYAK meROSAKkan dan MENYESATkan umat ISLAM! Kita PERCAYA bahawa menjelang PRU-13 nanti makin BANYAK SERANGan oleh MUSUH ISLAM dalam DAP La'anatullah terhadap orang seperti TS Syed Mokhtar ini.. Selagi umat Melayu/ISLAM TIDAK menyembah para 'TOKONG' yang dibela DAP La'anatullah untuk MENGEMIS secebis BANTUan, selagi itulah mereka TIDAK akan puas HATI! Adakah BESOK kita terpaksa MENYEMBAH para 'TOKONG' ini untuk memBINAkan UNIVERSITI, MASJID atau berikan DERMA kepada umat Melayu/ISLAM yang dalam keSUSAHan?

Nukilan Tukang Dok Peghati

No comments: