Monday 15 October 2012

IMBAS KEMBALI.....REALITI SOLAT 2 IMAM...!!!



SEBENARNYA RAMAI HANDAI TAULAN DAN SEDARA MARA TEMAN....tidak percaya bila teman pernah ceritakan pada mereka bahawa solat 2 imam memang benar-benar berlaku di Terengganu. 


VIDEO DI ATAS...menunjukkan solat 2 imam dalam satu surau dan dalam masa yang sama dan ianya berlaku di Besut, Terengganu. Ini adalah akibat daripada ketaksuban terhadap pemimpin dan kecetekan pengetahuan agama. Kebenaran mengenai solat tersebut (selain saksi yang nampak dengan mata kepala sendiri).... juga disahkan apabila cytro pembangkang telah men'dislike' video tersebut sebagai menutup kesesatan mereka!

Pada bulan Mac yang lalu, teman telah hadir ke satu sessi ceramah oleh seorang ustaz yang berasal dari Terengganu dan beliau mengesahkan bahawa solat 2 imam tersebut memang benar berlaku.... 

Suatu ketika PAS dengan lantang menyatakan bahawa kepada sesiapa yang mengikuti dan menganggotai Parti UMNO, maka mereka kafir, sembelihan mereka haram dimakan, solat mereka tidak diterima dan berbagai lagi fatwa yang telah memesongkan aqidah umat Islam. Kita berdoa semoga kebenaran ditunjukkan oleh Allah SWT.




Walaupun video tersebut sudah lama, tetapi nilai kesedarannya amat tinggi untuk renungan semua umat islam, saya berharap semoga perkara sebegini tidak berlaku lagi di masa masa akan datang. Insyaallah.



Sumber :
Afiq KLtown
PAS Beruk

No comments: