Sunday 7 October 2012

AIR SETAN BERPERISA PAYUDARA MODEL SEKSI..... PERGHHHH!!!!


Foto : AFP

BERLIN - Sebuah perusahaan minuman keras mencipta minuman baru yang bercita rasa payudara seorang model. Cara  minuman itu dihasilkan pun unik, minuman beralkohol itu harus ditumpahkan dulu ke dada seorang model sebelum dimasukkan ke botol kemasan.  



Perusahaan G-Spirits berasal dari Jerman, memproduksi vodka, rum dan whisky dalam edisi khusus. Minuman-minuman edisi khusus itu adalah minuman yang sudah ditumpahkan ke dada seorang model Playboy asal  iaitu Hongaria Alexa Varga. Demikian, seperti diberitakan Orange, Jumat (5/10/2012).

Selain Varga, adapula model lain seperti Amina Malakona dan Evelin Aubert yang diambil gambarnya dalam keadaan bogel sambil menumpahkan minuman keras itu di dadanya. G-Spirits memproduksi minuman bercita rasa payudara itu sebanyak 2.500 liter dan dikemas ulang dalam botol-botol berukuran sedang.

Penjualan minuman itu juga sempat dikritik dari pelbagai pihak kerana ramai  khuatir akan kebersihan minuman itu. Namun G-Spirits menegaskan, produk-produknya sudah diperiksa di Department Kesihatan.

"Kami sangat memperhatikan ke-hiegenisan dalam proses pengemasan, pasukan kesihatan juga hadir untuk memeriksa hal itu," ujar G-Spirits.

* Sumber okezone.com

No comments: