Wednesday 19 September 2012

NIZAR SAYANG NGEH LEBIH DARI CINTAKAN ISLAM....???!!!


Haha.... teman gelak besor yop nengok banner ni!!!
Rupa-rupanya Nizar masih berbesar hati dan sangat teruja bila para penyokong totoknya masih menganggapnya sebagai Menteri Besar.... jika tidak masa kan banner tu tercipta begitu!
Nizar masih bermimpi di siang hari..!

Ketika Isu filem menghina Nabi Muhammad SAW sedang meletup sekarang dan protes mengenainya berlaku di seluruh dunia, ke mana perginya suara Nizar sebagai pemimpin PAS Perak? Bukankah PAS memperjuangkan Islam..? Di mana perjuangan PAS Nizar ketika orang Islam (juga dirinya) di sindir oleh Ngeh sebagai membuang masa dengan tindakan kecaman itu.



Adakah Nizar yang begitu lantang ketika mempersoalkan plat kereta Sultan Johor di dalam twitternya itu terlalu takutkan Ngeh yang selama ini telah menjulang dirinya untuk menjadi Menteri Besar Perak, walaupun cuma 11 bulan?

Benarlah, selama 11 bulan itu, Nizar hanya sekadar menjadi Menteri Besar boneka yang remote controlnya di pegang oleh Ngeh...

Mana berani nak bersuara yop... jangan tak tau, Nizar sebenarnya masih menyimpaan hasrat untuk menjadi Menteri Besar Perak semula...lihat aja banner di atas tu! Mana boleh lawan big boss DAP tu!

Tapi mana gayanyer nak ngidam kerusi MB tu kalau tak berani mempertahankan Islam apabila dikecam hebat oleh rakan sebantalnya? Gamaknya udah ilang telor Nizar tu direntap Ngeh?

Oppsss!! Teman lupa yop.... tangan Nizar udah patah rupanya.... 



Nizar menjelaskan, tangan dia kononnya patah kerana ditimpa BUAH KELAPA ketika beliau cuba mengait buah tersebut dilaman rumahnya beberapa hari lalu..

Dan kononnya dengan kecekapan Nizar, dia dapat mengelak buah kelapa tu dari menimpa kepala beliau.. Kalau tak, confirm arwah dah keldai DAP sekor tu..


Ada kemungkinan, semua itu merupakan bala dari Tuhan untuk Nizar yang tak abis-abis asyik memfitnah pemimpin-pemimpin negara setiap kali dia bukak mulut di pentas ceramah.

Gambor tangan patah tu diambil semasa Nizar hadir dalam siri jelajah ceramahnya di Perak.  Peliknya dalam ceramah tu tak pulak dia komen pasal filem yang menghina Nabi Muhammad SAW yang menimbulkan kemarahan umat Islam seluruh dunia tu..... 

Adakah Nizar pun sekepala dengan big boss DAP tu....? 
Ater ngapa pun nak berdemo2 nak membantah.. SEMUA ITU HANYA MEMBUANG MASA..!!!! ??????
Kepala bapak kau..! buang masa! berdemo BERSIH menjahanamkan ghette mende awam, mengganggu ketenteraman dan membuat kekecohan itu tidak buang masa ye.... ITU JIHAD FISABILILLAH...YE????!!!

2 comments:

Kinta Menjerit said...

Naper tak putuih jer tngan nyer tu

Bicara Perjuangan said...

Amaran dan peringatan awal tu.....