Wednesday 25 July 2012

SURAT WASIAT JACKO DIPALSUKAN...???


KISAH anggota-anggota keluarga Michael Jackson berantakan bukan suatu perkara baru. Walaupun Raja Pop itu telah meninggal dunia tiga tahun lalu, masih ada cerita-cerita yang kurang enak didengar dalam keluarga itu.

Antaranya tentang surat wasiat daripada Michael. Menurut sumber kepada Aceshowbiz, adik-beradik mendiang, iaitu Janet, Jermaine , Tito, Randy dan Rebbie, yakin surat wasiat yang pernah dikeluarkan oleh Michael adalah surat palsu.

Kata mereka pernyataan dalam surat wasiat itu tidak benar-benar berasal daripada Michael. Dalam surat tersebut, disebutkan bahawa harta kekayaan Michael akan diwariskan pada ibunya, Katherine dan tiga anak Michael iaitu Paris, Prince dan Blanket.

Kecurigaan itu muncul saat melihat tempat dan tarikh surat itu dikeluarkan iaitu di Los Angeles, Amerika Syarikat pada 7 Julai 2002. Kata mereka, ketika itu Michael diketahui sedang berada di New York.

"Tidak mungkin dan tidak masuk akal dia boleh berada di dua tempat dalam waktu yang sama," ungkap Jackson bersaudara dalam surat mereka kepada sumber Aceshowbiz.

No comments: