Wednesday 13 June 2012

PKR = PARTI SEKS BEBAS, BERANIKAH NURUL IZZAH..???


Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar digesa supaya memujuk ibunya yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan isteri Timbalan Presiden parti itu, Shamsidar Taharin supaya mengadakan sidang akhbar bersama dengan segera.

Sidang akhbar itu bagi menjawab segala dakwaan Datuk S.Nallakaruppan berhubung hubungan sulit antara Shamsidar dan suami Wan Azizah yang juga papa hebat anugerah tuhan kepada Nurul Izzah, Anwar Ibrahim.

Selain daripada dakwaan itu, Nalla juga mendakwa bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual dan tidak layak menjadi ketua pembangkang.

Ekoran daripada dakwaan Nalla itu, pelbagai pihak mendesak agar Wan Azizah dan Shamsidar menjawab pertuduhan tersebut dan paling baik adalah dengan mengadakan sidang akhbar mengenainya.

Nurul Izzah perlu mengambil tindakan untuk memujuk ibunya bagi membersihkan imej PKR yang kini telah dianggap sebagai parti seks bebas!

Semua orang kuat PKR berdiam diri mengenai dakwaan Nalla tersebut...
seolah-olah mereka membenarkan bahawa dakwaan itu adalah benar!!!

Nurul Izzah, ada beranikah nak pujuk mamanya atau sekurang-kurangnya memberi gambaran sebenar mengenai hubungan antara Wan Azizah dan Shamsidar, semua orang dah heboh ni...!!! Lebih heboh bahawa, Shamsidar mempunyai anak hasil hubungan tersebut.... !!!


No comments: