Wednesday 21 March 2012

ANWAR KANTO LAGI.... AKAN SENTIASA KANTOI SELAMANYA...!!!

Dari rakan facebook penulis :

 

Dalam laporan yang dikeluarkan oleh GAP, jelas menunjukkan bagaimana US State Department memperdayakan Kongres Amerika untuk memberi berjuta US Dollar kepada Foundation For Future.

GAP juga mendedahkan Elizabeth Cheney (isteri kepada bekas Setiausaha Pertahanan US Dick Cheney, semasa pentadbiran Bush) menubuhkan Foundation For Future sebagai ‘pet project’ untuk tujuan projek mendemokrasikan negara negara Asia dan Asia Barat dengan cara menjatuhkan setiap Kerajaan yang memerintah. Malaysia juga tidak terkecuali dalam hal ini.

Dan Anwar Ibrahim sebagai ‘puppet’ kepada orang orang Yahudi, digunakan sepenuhnya sebagai simbol ‘moderate’ Islam dan model untuk kerja kerja laknat ini.

Mengapa Anwar Ibrahim suka berbohong! Bercakap dusta sudah menjadi darah daging dan makanan harian makhluk laknat ini.

Apakah Anwar masih lagi mahu menidakkan bukti terbaru ini atau menikus kembali selama 6 bulan supaya bukti ini akan terpadam lama kelamaan dan luput dari ingatan manusia, juga juak juaknya.

Tapi yang lebih malang adalah juak juak yang masih mempercayai Anwar Ibrahim suci dari sebarang noda dan dosa! Begitu mudah juak juak ini memaafkan Anwar Ibrahim tetapi dalam masa yang menghentam Kerajaan terutamanya UMNO seolah olah esok kiamat! 


No comments: