Wednesday 4 January 2012

ANWAR ADA KAITAN DENGAN KOMUNIS KOREA UTARA..??? FUHHH..!!!

PULAK DAHHH...!!!!


 
Artikel dari MStar.
Maka teringatlah saya akan perihal satu kisah yang saya baca dalam berita luar negara semalam.

Korea Utara menyambut kedatangan tahun baru dengan menyeru warganya supaya mempertahankan pemimpin baru Kim Jong-Un sehingga ke titisan darah yang terakhir.

Seluruh parti, seluruh angkatan tentera, seluruh rakyat telah diajak supaya memiliki kepercayaan dan keyakinan bahawa mereka mampu menjadi benteng yang mempertahankan Kim Jong-Un sehingga ke titisan darah yang terakhir di samping mematuhi perjuangan parti selama-lamanya.

Jong-Un, telah diisytiharkan sebagai penganti kepada pemimpin agung, iaitu ayahnya, Kim Jong-Il yang meninggal dunia pada 17 Disember lalu.

Pada Sabtu, iaitu hari terakhir bagi 2011, Korea Utara mengumumkan bahawa Jong-Un dengan rasminya telah dilantik sebagai Komander Tertinggi kepada 1.2 juta bala tentera negara itu iaitu pasukan tentera yang keempat terbesar di dunia.

Dan apabila terdapatnya seruan dan gerakan supaya orang ramai mempertahankan Anwar menjelang 9 Januari nanti iaitu hari di mana kes perbicaraannya akan dimuktamadkan maka saya tertanya-tanya apakah ini ada persamaan dengan seruan sepertimana Korea Utara yang mahu mempertahankan Jong-Un sehingga ke titisan darah yang terakhir?

Kita bukan Korea Utara dan kita bukan sebuah negara komunis! Jadi tolong hentikan kerja sia-sia ini...

Baca selanjutnya di sini...(http://mstar.com.my/variasi/pendapat/cerita.asp?file=/2012/1/2/mstar_pendapat/20120102154722&sec=mstar_pendapat).

*Hanya orang bodoh sahaja yang akan turun sokong Anwar pada demonstrasi 901. Kawan baik dia, Raja Petra yang tolong Free Anwar Campaign kali pertama pun dah tarik diri. Apa korang dapat sokong Anwar sedangkan dia asyik melancong keluar negara sampai 60 kali sejak bebas dari penjara 
MyMassa

No comments: