Thursday 30 October 2014

TERBUKTI BAR COUNCIL PRO-PEMBANGKANG ! BUBARKAN BAR COUNCIL ???!!!


Bar Council...memang macam @#$/€£..!!!

Mesyuarat pada 15 Mac badan itu menerima usul bahawa Hakim mahkamah Tinggi yang bersara dilarang dari mewakili anak guam di mahkamah kononnya akan mempengaruhi perjalanan dan keputusan Mahkamah.


Tapi kini...Christopher Leong membisu apabila gandingan peguam bela turut dibarisi DS Sri Ram Gopal yang meloyakan.

Pastinya ini berupa satu intimidation ke atas Hakim yang membicarakan kes dan membelakang persetujuan yang dibuat Bar Council.

Jelas Bar Council bukan satu badan yang apolitical dan tidak berpihak kepada sesiapa hanyalah satu pentas Retorik dan Hipokrit maha memualkan.

Bar Council harus juga dimansuhkan kerana ia wujud untuk kepentingan pihak-pihak berkepentingan dan seawal dengan Akta Hasutan yang mereka begitu lantang ingin runtuhkan!

Bubar Bubar Bubar Bar Council.

#BubarBarCouncil Bar Council...memang macam @#$/€£

Mesyuarat pada 15 Mac badan itu menerima usul bahawa Hakim mahkamah Tinggi yg bersara dilarang dari mewakili anak guam di mahkamah kononnya akn mempengaruhi perjalanan dan keputusan Mahkamah.

Tapi kini...Christopher Leong membisu apabila gandingan peguam bela turut dibarisi DS Sri Ram Gopal yg meloyakan.

Pastinya ini berupa satu intimidation ke atas Hakim yg membicarakan kes dan membelakang persetujuan yg dibuat Bar Council.

Jelas Bar Council bukan satu badan yg apolitical dan tidak berpihak kpd sesiapa hanyalah satu pentas Retorik dan Hipokrit maha memualkan.

Bar Council harus juga dimansuhkan kerana ia wujud utk kepentingan pihak tertentu dan seawal dengan Akta Hasutan yang mereka begitu lantang ingin runtuhkan!

Bubar Bubar Bubar Bar Council!!!

No comments: