Thursday 29 May 2014

SELEPAS UiTM... CALON DAP #PRKTelukIntan MAHU REJIMEN ASKAR MELAYU DIRAJA DIHAPUSKAN !!! #NadiRakyat


Setelah menyerang UiTM sebagai institusi pengajian tinggi bumiputra, kini Dyana Sofya, calon DAP PRK Teluk Intan yang digelar sebagai 'calon window dressing', menyerang Rejimen Askar Melayu pula. 


Mungkin Yammy Samat benarkan Dyana Sofya makan terlalu banyak Cadbury sewaktu kecil hingga otak beliau dijangkiti najis mughallazah -  Asrul Muzaffar Mohammed

Begitukah kata-kata yang keluar dari mulut seorang gadis melayu ?  Cantik wajah bukan bermakna cantik kata-kata dan hati budinya!!! Sebenarnya itu adalah ayat Lim Guan Eng, Dyana Sofya cuma boneka ....remote controlnya di genggam oleh Lim Guan Eng !!!

1 comment:

Unknown said...

Apabila wanita DAP berbicara.. Terlalu banyak bodohnya.. RAMD hanyalah salah satu rejimen dalam banyak-banyak cabang di dalam ATM.. MINDEF sentiasa memberi peluang kepada semua bangsa tidak kira apa bangsa sekalipun termasuklah orang Asli di Malaysia untuk menyertai ATM tetapi bangsa yang dipertahankan oleh sidungu tidak pernah mengambil peluang yang ditawarkan.. Adakah itu masih lagi salah kerajaan atau salah otak sidungu yang tidak cukup ilmu?

UiTM adalah satu-satunya institusi pendidikan untuk anak-anak bumiputera.. UTAR dan TAR college yang hanya sekangkang kera dari rumah si dungu ini pula untuk siapa? Tidak termasuk dengan IPTS yang berlambak-lambak.. Siapa yang menolak untuk masuk ke sekolah wawasan dan sekolah kebangsaan dan mempertahankan sekolah venerkular? Kenapa tidak bermati-matian dalam isu yang sama agar bangsa ini belajar di sekolah kebangsaan sahaja? Kenapa UiTM mnejadi mangsa? Kepada si dungu, belajarlah dari sejarah.. Anda hanyalah kain buruk yang cantik yang hanya digunakan sebagai lap tapak kaki oleh manusia-manusia durjana.. Segala kotoran tapak kaki akan dilap di atas anda.. Dan akhirnya akan dibuang di dalam tong sampah bersama bahan-bahan buangan yang lain.. Bahan buangan itulah bangsa MELAYU yang sedang mereka corakkan..