Thursday 24 April 2014

AHLI MBI BERGELAR DATUK PARAH DITIKAM


Seorang Ahli Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) bergelar Datuk parah ditikam dengan senjata tajam oleh dua lelaki ketika mangsa baharu sahaja keluar dari sebuah premis di Jalan Datuk Seri Ahmad Said, Greentown di sini, lewat petang semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 7 petang itu, mangsa ditikam pada bahagian dada dengan senjata tajam.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, berdasarkan siasatan awal mangsa dipercayai diserang dan dicederakan oleh dua suspek yang menaiki sebuah kereta ketika mangsa sedang berjalan kaki keluar dari sebuah premis berhampiran sebuah hotel di kawasan berkenaan.

"Maklumat yang polis terima mengatakan seorang lelaki berlumuran darah akibat diserang dan ditikam dengan senjata tajam, sebelum dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) oleh orang awam yang kebetulan berada ditempat kejadian.

"Mangsa mengalami kehilangan darah yang banyak dan kini masih dalam keadaan lemah, namun berdasarkan keterangannya, pada awalnya dia menyangka menjadi mangsa samun, namun selepas pemeriksaan dilakukan oleh ahli keluarga mendapati tiada barang berharga milik mangsa yang hilang," katanya di sini, hari ini.

Petikan : Sungai Rapat Online

No comments: