Wednesday 8 January 2014

AGNES MONICA BANGGA TAYANG BUAH DADA KEPADA DUTA BESAR AMERIKA...


Setelah sempat membuat heboh dengan gaya busana berkutang tirus pada November tahun lalu , Agnes Monica (gambar) kembali lagi melakukan penampilan tidak sopan . 

Kejadiannya berlangsung pada tahun 2013 apabila bekas penyanyi cilik ini diundang ke rumah atau kediaman Dubes ( Duta Besar ) Amerika untuk Indonesia yang mengadakan acara formal untuk memotivasi generasi muda agar berprestasi .

Dalam foto itu , kelihatan penyanyi yang tengah mengeluarkan single Coke Bottle bersama Timbaland ini memakai pakaian yang super seksi . Di foto ini pun Agnes tampak mengenakan kebaya bahan sutera ketat berleher terbuka hingga belahan payudara yang timbul tampak jelas dipadu hotpant seksi .

Penyanyi kelahiran 1 Julai 1986 ini duduk di sebelah Duta Amerika di antara orang ramai para pelajar Indonesia .

Penampilan pelakon sinetron Pernikahan Dini ini sangat berbeza dengan Duta Besar Amerika Syarikat dan para jemputan lain yang berbusana batik dan baju yang sopan .

Pilihan Agnes memakai busana super hot dan seksi itu mengundang kecaman di media sosial , seprti dilansir dari yahoo.com . Namun , nampaknya Agnes tak terpengaruh dan terus berani berpakaian dengan gaya berbeza dari yang ada

Sumber tribunnews.com



TEMAN KATA  :  Artis Malaysia.....jangan tiru !!!!

No comments: