Tuesday 22 October 2013

KEBIADABAN PELAJAR ANTARABANGSA DI UIAM

Makin kurang ajar pelajar International yang belajar di Univeraiti Islam Antarabangsa Malaysia. Sudah di beri betis, mahu peha pula. Hari ini MB diberitakan bahawa Pelajar Antarabangsa yang menyambung belajar di UIAM atas kerjasama atau perjanjian bersama dengana beberapa negara telah mula mempertikaikan kerajaan Malaysia dan Perdana Menteri Dato Seri Mohd Najib. MB difahamkan mereka ini diberi 1001 keistimewaan di UIAM yang mana dibiayai oleh kerajaan Malaysia.



Dimana mahasiswa yang menyokong kerajaan? Adakah semua pensyarah-pensyarah di UIAM itu penyokong DAP? Apakah UMNO sebagai tunjang kerajaan Malaysia masih mendiamkan diri bilamana Presiden UMNO di perkatakan sedemikian rupa oleh orang luar? Mana suara-suara yang lantang memperjuangkan tanahair tercinta ini?


Mereka akan mengadakan public speaking pada esok malam seperti mana yang diberitahu kepada MB. Disana mereka akan lebih kuat menghentam kerajaa  secara terangan di hampir 10 000ribu mahasiswa. Masihkah anda hendak mendiamkan diri tanpa protes?






No comments: