Thursday 20 June 2013

BONGKAR!!! MARKAS SYIAH MELAYU DILANCARKAN DI KLANG SELANGOR...???!!!

TERLEBIH DAHULU.... MARI KITA LIHAT VIDEO BERIKUT :




PENDEDAHAN MARKAS SYIAH DI KLANG SELANGORVideo pelancaran markas Syiah Melayu di Klang, Selangor - 12 JUN 2013

Perhatikan :

1. Cara Syiah Melayu - Iqamat (minit 1:33)
2. Cara Solat Syiah - Solat (minit 2:28)
3. Cara Mereka Bersalaman - Bila Bertemu Sesama Ahli (minit 3:10)
4. Ungkapan Selawat Mereka - "..Allahummasolli'ala Muhammad Wa Aali Muhammad, Al Aimmah Wal Mahdiyyin Sallim Tasliiman Katsiiro.." (minit 3:45)

* pendedahan bersifat umum tanpa mengira pegangan politik atau kedudukan, hanya memohon tindakan selanjutnya dari pihak berwajib serta diri kita sendiri tentang aktiviti penyebaran Syiah secara diam di Malaysia yang semakin berkembang.

*sebarang laporan polis belum dibuat setakat ini. wallahua'alam

(Video ini ditemui secara tidak sengaja di laman youtube yang dimuat naik oleh seorang ahli syiah melayu pada 12 JUN 2013 yang lalu)

Untuk pengetahuan....pemilik facebook/seorang berfahaman SYIAH yang menyiarkan link video rahsia ini di page-nya tapi akaun ini telah DITUTUP  ( facebook.com/hanizi.mohamad )

PERHATIAN : JANGAN POLITIKKAN ISU AKIDAH INI! KITA BERSAMA MEMBANTERAS, BUKAN MENCERCA.

BERSAMA MENOLAK FAHAMAN SYIAH DI MALAYSIA.


CARA SOLAT SYIAH SEPERTI DALAM VIDEO INI :  http://youtu.be/lvzpjsmBkQA

SOALAN : Siapa Mereka Di Dalam Video tersebut  ???

JAWAPAN : Ini adalah Syiah Al-Yamani bukan Syiah Imamiah iaitu salah satu pecahan dalam mazhab dalam Syiah sendiri. Pecahan ini terjadi hasil kecelaruan dalam kitab-kitab Syiah sendiri, hasil kecelaruan periwayatan dalam kitab Syiah akhirnya membuatkan mereka berpecah dengan tafsiran masing-masing sebab itulah ia juga terpecah sehingga berpuluh-puluh mazhab dari setiap generasi zaman berzaman.

Syiah Al-Yamani tidak banyak beza dengan Syiah Imamiah, hanya percaya Ahmad Al Hassan sekarang ini sebagai Imam Maksum mereka dan 12 Mahdi selepas Mahdi, takrifan maksum mereka yang sedikit berlainan dari Imamiah, dari segi usul agama dan rukun Islam, mereka sama sahaja, malah dalil 12 mahdi selepas Mahdi itu juga adalah dari kitab-kitab Syiah.

Yang menariknya penggerak al yamani di malaysia ini adalah daripada bekas-bekas mazhab Syiah Imamiah, admin dikhabarkan bahawa Syiah Al-Yamani semakin mendapat tempat dikalangan mazhab Imamiah.

Semakin hari, semakin maju puak dan semangat puak Syiah berdakwah, bagaimana dengan Ahlus Sunnah? Sudahkah kalian persiapkan diri kalian dengan Hujjah? persiapkan dengan ilmu bagi menghadapi serangan pemikiran sebegini di Malaysia? Jangan salahkan orang lain, tetapi nilai sendiri diri masing-masing, adakah sudah siap atau belum.

No comments: