Tuesday 30 April 2013

( VIDEO ) : CHEGUBARD DEDAHKAN WAJAH ANWAR KETIKA 'BERHUBUNGAN INTIM'...???


Anwar Ibrahim kantoi lagi. Kali ini dengan pendedahan daripada calon PGayR DUN Sungai Acheh, Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegubard. Dalam masa Ketua Umum PGayR , Anwar Ibrahim dan anaknya, Nurul Izzah, berusaha keras untuk memburukkan SPR, kononnya berlakunya penipuan di dalam daftar pemilih serta perjalanan mengundi sewaktu pilihanraya, hari ini rakyat didedahkan tentang realiti sebenar yang berlaku. 

Ironinya ianya bukan datang dari pemimpin-pemimpin BN malah dari anak saudara Anwar Ibrahim sendiri, Chegubard. Dalam video di atas, Chegubard telah mendedahkan betapa Anwar Ibrahim sendiri menjadi perancang sebenar di dalam penipuan pemilihan parti PGayR. Chegubard juga mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim cuba menyogoknya dengan wang ringgit serta jawatan bagi menutup rahsia berkenaan pemilihan parti PGayR sendiri yang disifatkannya sebagai tak adil dan demokrasi. 

CTS ingin bertanya kepada pengundi-pengundi di seluruh negara khususnya di Parlimen Permatang Pauh, adakah kita mahu pemimpin seperti Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri kita? Kalau anak, isteri dan anak saudaranya sanggup ditipu oleh Anwar Ibrahim, apa lagi Rakyat biasa yang tiada kaitan keluarga seperti kita? Jangan biarkan manusia munafik seperti Anwar Ibrahim ini berterusan memperbodohkan Rakyat Malaysia.

No comments: