Sunday 21 April 2013

BUKTI RAFIZI GAY....???


Kenapa aku letak nama Raspussy? Senang je, semalam aku just sempat letak risalah yang ditebar oleh puak PAS pasal Rafizi, hari ini aku nak cerita sikit perihal risalah tersebut. Rupa-rupanya ada orang sudah hack email Raspussy ni, mari kita lihat satu persatu-satu perbualan tahap GAY DEWATA RAYA punya..

Ini adalah email Rafizi kepada seseorang yang bernama Bukhari Yusof, disyaki mamat jambu juga. Cunba korang tengok apa yang dihighlight tu. Rafizi kata si budak ni pun jambu juga macam dia. Lepas tu Rafizi siap cakap kena rogol ramai-ramai. Euuwww, malah kalau dibaca email diatas Rapussy kata dia menjadi kuat setelah dirogol di McGayGay!

Dia siap gelar diri dia Rapussy! Ini sah luahan hati seorang Gay yang terlampau. Mari kita baca lagi sambungan email ini:
Tengok yang ini pulak si Buhari hantar email kat Rapussy siap kata dia suka nama Rapussy tu? Rafizi ada pussy ke? Kih kih kih! Rafizi pulak membalas siap sebut "Kristi pulak si Ratu Pussy" siapa Kristi tu, sah-sah bukan perempuan kan? Mereka semua ada nama perempuan kan? Yucks! Ada no fon tu kalau sesiapa berminat nak hubungi Rapussy la ya..
Tu dia perkataan yang dihighlight kuning tu siap nak berSKYPE tu, lagi dia suruh bagitau awal-awal sebab dia half naked u! Auuwwww, nak jadi macam ahli majlis Sungai Petani ke? Rapussy siap kata dia pubic figure wei!

Aku nak ulas banyak pun malas tapi dari cara mereka bercerita kita tahu bahawa ini adalah penceritaan dua lelaki LGBT yang sangat menyayangi Anwar. Dan Anwar pulak demi Rapussy aka Rafizi ni dia sanggup membelakangkan Shmasul Ketot dan Bard Bebal. Anwar sanggup buat apa saja demi Rapussy! Kenapa? He he he
Korang tengok la si Bukhari yang Rafizi email tu, betapa romantisnya dia kan? Auuwwww! Euuwww... parpukari

No comments: