Friday 15 March 2013

'BERTERABUR GIGI' CIKGU BARD KENA LEMPANG DENGAN KETUA PEMUDA SIPUTEH....???!!!

Bardtuya atau dikenali sebagai chegubard bukan sebarang cikgu, ini cikgu mengajar murid muridnya jadi samseng,kurang ajar,fitnah,bohong,langgar undang undang,vandilisme ,merusuh . Cikgu ini mengajar anak muridnya mengamalkan anarki ,undang undang dibawah telapak kaki mereka.


Kenapa dipanggil Bardtuya bukan cheguBard,barua haram jadah ni tahu dan dengan sengaja mengfitnah Najib dan mengaitkan dengan isu Altantuya walaupun menyedari ia adalah fitnah semata mata sedangkan Ayah kepada Altantuta ,Satev Shariibu menafikan Najib terlibat  : KLIK SINI
Sebenarnya bardtuya merosakkan nama profesion Cikgu atau guru, lebih kepada syaitan yang mengajar manusia kearah kejahatan. Kita lihat contoh yang paling dekat,sebelum ini Bard Tuya menghamburkan menghinaan kepada ayah Saiful sebagai kaki judi,kaki perempuan didalam artikel blognya, selepas ayah Saiful dibayar Anwar beliau telah padam artikel tersebut.
Video dibawah adalah amaran keras Ketua Pemuda Seputeh yang berdepan dengan BardTuya dihadapan pejabat gengster AMK ini.



SUMBER

No comments: