Friday 15 February 2013

ITU BALAK BUKAN NAJIB PUNYA..... TAPI AZIZAN PUNYA.....!!!!!


Saya takkan bubar, saya ada strategi (ada 100 Juta saya bubar). Saya tunggu isyarat pusat (100 Juta masyuk), tak boleh sesuka hati bubar (100 Juta Didahulukan)," katanya dan menurutnya manifesto pilihan raya umum kerajaan negeri sudah siap.


ALOR SETAR - Kerajaan Negeri Kedah meminta kerajaan persekutuan membayar pampasan sebanyak RM100 juta sekiranya mahu penebangan balak di negeri itu tidak dilakukan.

"Kalau bising sangat (mengenai penebangan balak), bayar kami RM100 juta... hutan hak Kedah...lagipun tak tebang kawasan tadahan air, kawasan hutan simpan saja tebang," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Exco kerajaan negeri di Wisma Darul Aman di sini hari ini.

JOM BUKA MINDA.......

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengsihani.


"Sejahat-jahat perkara (yang mereka lakukan) ialah perbuatan mereka membeli kesenangan dirinya sendiri dengan mengingkari Al-Quran yang telah diturunkan oleh Allah, kerana dengki bahawa Allah menurunkan dari limpah kurniaNya (wahyu) kepada sesiapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya (iaitu Nabi Muhammad s.a.w). Dengan sebab itu sudah sepatutnya mereka mendapat kemurkaan Allah bertalu-talu, dan orang-orang yang kafir itu akan beroleh azab sengsara yang menghinakan." (Al-Baqarah 2:90)


PADI JANTAN

No comments: