Wednesday 27 February 2013

DAP AKAN GABUNGKAN MALAYSIA DENGAN SINGAPURA...???


Saya ada satu maklumat yang agak menakutkan juga,.. maklumat nie mybe sesetengha pihak dah tahu.. tapi tak berape jelas..

Jika PR dapat memerintah malaysia.. PR melalui kekuatannya DAP akan menggabungkan Malaysia dgn Singapura.
Seterusnya.. Suara ahli Parlimen Bukan Melayu Singapura + Bukan Melayu Malaysia akan menenegelamkan suara Melayu di dalam UMNO BN.

Setersunya, gabungan ini jika kita amati akan mendapatkan kemudahan yang begitu senang untuk Mereka mengusulkan perlembagaan baru seterusnya suara bukan Melayu yang selama ini majority beragama Kristian akan mintak & gubal undang2 baru..
Tak mustahil suatu hari nant Negara ini akan di jadikan Negara Kristian bila suara ahli Parlimen Melayu berkurangan & turut bersama Pembangkang memerintah negara,..

Negara di ambang Kehancuran bila perpecahan berlaku diantara orang2 Melayu & tuirut menolong Pr jatuhkan kerajaann BN.. so dangerr.....

Melayu akan terus menjadi Minority..

Kuasa raja akan dihapuskan dengan cara memusingkan fakta sejarah utuk rampas semula kuasa raja-raja Melayu.. Lihat semula sejarah bagaimana Kuasa Raja jatuh ditangan penjajah..

Sebab itu saya ada fikir juga kenapa DAP nak tarik anak raja.. sebabnya.. dieorang nak cuba dapatkan sokongan darah beraja.. Bila lama kelamaan. ideologi dah di jajah,.. bila nak buat rang undang2 baru,, raja akan bersidang.. kalau majority 2/3 raja yang bersetuju dengan cara pentadbiran yang diusulkan itu..memudahkan kehilangan kuasa baru,... cukup bahaya.. Negara masih perlukan ISA sebenarnya..

Pada PRU 12 tempoh hari Pakatan Rakyat telah berjaya mendapatkan 75 kerusi Parlimen kalau dicampur dengan 81 kerusi parlimen PAP. Maka sampai bila-bila mereka akan pasti mendapat majoriti mudah kerana mereka ada deposit 81 kerusi parlimen di Singapura melalui parti PAP. Dengan ini mereka telah mempunyai 156 kerusi parlimen.

Sekiranya Malaysia digabungkan dengan Singapura. Di Malaysia kita ada 222 kerusi Parlimen campur dengan 87 kerusi Parlimen Singapura jumlah 309 jumlah keseluruhan.

Dengan masuknya Singapura kembali ke Malaysia DAP dan PAP akan secara automatik mempunyai kerusi deposit lebih kurang 81 kerusi parlimen yang mana itulah jumlah kerusi parti PAP menang di parlimen dari 87 kerusi yang dipertandingkan untuk kerusi-kerusi parlimen di Singapura pada PRU ke-16 Singapura pada 7 Mei 2011. Nurul Nizam

No comments: