Wednesday 16 January 2013

KURANG AJAR..!!!! RAKAN ARTIS BENGANG DENGAN PATRICK TEOH....!!!

Kebiadapan Patrick Teoh menghina Islam diselar dengan meluas hari ini di media sosial. Dia yang menempelak PAS Kedah berhubung larangan mengadakan persembahan seksi di Tahun Baru Cina tanpa rasa bersalah memasukkan perkataan-perkataan yang dinilai menghina Islam.

Adakah sesuai perkataan seperti ini diungkap oleh minoriti di negara penuh toleransi ini. Toleransi bukan penerimaan. Toleransi boleh ditarik balik.

Untuk itu, Patrick Teoh harus sanggup berdepan dengan akibat atas perbuatan biadapnya. Sama ada secara verbal, atau fizikal.

Terlalu banyak muka diberikan kepada bangsa jenis ini. Inilah hasilnya......di sini


APA RESPON DARI ARTIS TEMPATAN.......

Dato' AC Mizal yang pernah berlakon bersama Patrick di dalam filem 'Baik Punya Cilok' melepaskan rasa kurang senangnya terhadap kenyataan sahabatnya itu dengan mengatakan BIADAP dan KURANG AJAR....  begitu juga dengan Danny X Faktor dan tidak ketinggalan, Tomok.




Dikhabarkan, Patrick Teoh telah pun memadam status berkenaan sambil memohon maaf dan menjelaskan bahawa dia tidak mempunyai niat lain selain bergurau...

**** Weyyy..Patrick.... dalam hal sensitiviti agama pun di persendakan.!!!! Dah kantoi pandailah nak cover, tak ada niat lain konon!!!!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Apa lagi, melodi pegilah terjah patrick teo tu..