Monday 14 January 2013

( FOTO ) 18SX - INILAH HARGA SEKSI SEORANG WANITA.....

Wanita sexy selalu digunakan sebagai komoditi untuk berbagai macam keperluan bisnes khususnya sebagai daya penarik untuk melariskan sesuatu produk walaupun kadang-kadang produk untuk lelaki...!!!

Perempuan yang dimaksud adalah SPG (Sales Promotion Girl). Alasan perusahaan menggunakan wanita sexy adalah sebagai daya penarik agar produk yang dipasarkannya mendapat perhatian oleh kalangan laki-laki, lebih-lebih lagi apabila produk yang hendak dipasarkan sinonim dengan dunia laki-laki.

Penggunaan SPG sexy hampir dilakukan oleh setiap negara, bahkan negara yang terkenal cukup ketat dalam melaksanakan hukum agama masih banyak menggunakan para SPG dengan busana sexy yang supermini dan transparent.







Tema yang digunakan oleh sebuah perniagaan superbike dalam mepamerkan produknya adalah "gadis-gadis cantik sedang mencuci motor".Bayangkan saja, para gadis dengan pakaian sexy transparent, basah kuyup oleh air sehingga membuat tubuh-tubuh mereka akan semakin kelihatan menerawang dan menggoda. Sangt teruja sekali mereka apabila 'dikerumuni' oleh para lelaki yang sangat bersemangat memotret mereka dengan kamera malah dengna handfon cap ayam mereka juga..!!!






Sungguh merupakan kekejian dan meletakkan harga diri kaum wanita itu di tempat paling rendah!!!

NAMUN BEGITU KESALAHAN TIDAK SEHARUSNYA MENUDING JARI KEPADA PRODUKSI ITU SEMATA-MATA..... TETAPI WANITA ITU SENDIRI...!!! MEREKA MENERIMA SEMUANYA SEOLAH-OLAH TIADA OTAK..!!!!

No comments: